Перегляд за Автор "Домилівська, Ю. Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання інноваційних технологій вчителем початкових класів Нової української школи(Вид-во МДУ, 2021-02-15) Домилівська, Ю. Д.; Смолянюк, Н. М.У тезах висвітлено використання інноваційних технологій вчителем початкових класів Нової української школи. Зроблено висновок, що підготовка майбутнього вчителя початкових класів передбачає обов’язкове ознайомлення з інноваційними педагогічними технологіями, новітніми формами та методами роботи. В тезисах обращается внимание на использование инновационных технологий учителем начальных классов Новой украинской школы. Сделан вывод, что подготовка будущего учителя начальных классов предусматривает обязательное ознакомление с инновационными педагогическими технологиями, новейшими формами и методами работы. The thesis draws attention to the use of innovative technologies by a primary school teacher of the New Ukrainian School. It is concluded that the training of a future primary school teacher involves obligatory familiarization with innovative pedagogical technologies, the latest forms and methods of work.
- ДокументРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Домилівська, Ю. Д.Кваліфікаційну роботу присвячено проблемі розвитку пізнавального інтересу у молодших школярів засобами штучного інтелекту. У роботі висвітлено понятійно-термінологічне поле досліджуваної проблеми, уточнено значення ключових дефініцій «штучний інтелект», «пізнавальний інтерес»; окреслено нормативно-правове підґрунтя впровадження та використання штучного інтелекту в провідних країнах світу (КНР, США, Великобританія) та в Україні, з’ясовано, що в Україні користування можливостями штучного інтелекту регулюється Законом «Про авторське право та суміжні права», Законом «Про схвалення Концепції розвитку штучного інтелекту в Україні», «Концепцією розвитку штучного інтелекту в Україні» та «Національною стратегією розвитку штучного інтелекту в Україні на 2021-2030 роки» (з редагуванням 2021 року). У досліджені описані дидактичні можливості штучного інтелекту, значення для учителя та учнів; створено анкету для вчителів початкової школи для аналізу досвіду використання можливостей штучного інтелекту у практиці уцілому та з метою розвитку пізнавального, інтересу учнів початкової школи зокрема; розроблено методичні кейси для вчителів початкової школи для кожної освітньої галузі, а саме: створення інтерактивного контенту для уроку «Я досліджую світ» на тему «Здоровий спосіб життя» (сервіс «Studio D-ID»), для уроку «Математика» до теми «Табличне множення чисел» (нейромережа «Вing image creator»), для уроку «Української мови» на тему «Використання виражальних засобів мови» (інструмент «DeepAI»), на уроках «Літературне читання» з теми «Усна народна творчість» (нейромережа «Сharacter.AI»), для уроку «Мистецтво» на тему «Гра на музичних інструментах» (нейромережа «Soundraw»). The qualification work is devoted to the problem of developing cognitive interest in junior schoolchildren by means of artificial intelligence. The paper highlights the conceptual and terminological field of the problem under study, clarifies the meaning of the key definitions of «artificial intelligence» and «cognitive interest»; the author outlines the regulatory framework for the introduction and use of artificial intelligence in the leading countries of the world (China, the USA, the UK) and in Ukraine, and finds out that in Ukraine the use of artificial intelligence capabilities is regulated by the Law on Copyright and Related Rights, the Law on Approval of the Concept of Artificial Intelligence Development in Ukraine, the Concept of Artificial Intelligence Development in Ukraine, and the National Strategy for the Development of Artificial Intelligence in Ukraine for 2021-2030 (as amended in 2021). The study describes the didactic possibilities of artificial intelligence, its importance for teachers and students; a questionnaire for primary school teachers was created to analyse the experience of using artificial intelligence in practice in general and to develop the cognitive interest of primary school students in particular; methodological cases for primary school teachers for each educational area were developed, namely creation of interactive content for the lesson «I Explore the World» on the topic «Healthy Lifestyle» («Studio D-ID» service), for the lesson «Mathematics» on the topic «Table Multiplication of Numbers» (neural network «Bing image creator2»), for the lesson «Ukrainian Language» on the topic «Use of Expressive Means of Language» («DeepAI» tool), for the lessons «Literary Reading» on the topic «Oral Folk Art» (neural network «Сharacter. AI» ), for the «Art» lesson on «Playing Musical Instruments» («Soundraw» neural network).