Перегляд за Автор "Довженко, Т."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГотуємо вчителя для нової української школи(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2019) Довженко, Т.Йдеться про сучасну підготовку вчителя початкових класів до роботи в умовах нового освітнього середовища. Проаналізовано основні напрями такої підготовки, що відбивають основні тенденції Концепції Нової української школи. Розкрито потенційні можливості педагогічного закладу вищої освіти в галузі підготовки високопрофесійного, конкуренто-спроможного фахівця. The article deals with modern educating primary school teachers for teaching in new educational environment. The main aspects of this education representing the main tendencies of the Concept of New Ukrainian School are analyzed. Potential possibilities of a higher pedagogical establishment in the field of educating a highly professional, ompetitive specialist are revealed.
- ДокументНавчання через дослідження: дизайн розроблення і презентування результатів науково-дослідницької роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ворожбіт-Горбатюк, В.; Довженко, Т.; Іонова, О.; Єсьман, І.; Ткаченко, Л.Методичні рекомендації для самостійної роботи складено для вивчення освітнього компоненту «Методологія наукових досліджень та академічна доброчесність». Це навчальне видання стане в нагоді здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти у контексті підготовки і презентування поточних і підсумкових результатів магістерського дослідження. Матеріали, подані нижче, станом у нагоді для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти з огляду самоорганізації науково-дослідницької роботи за темами досліджень на здобуття наукового ступеня доктора філософії. Осмислення категорій і процесних моментів дизайну розроблення і презентування результатів науково-дослідницької роботи, набуття відповідних універсальних навичок дослідника – усе це допоможе здобувачеві вищої освіти бути ефективним в навчанні через дослідження, зрозумілішим в академічних спільнотах, сприятиме успішному опануванню освітніх програм. У цьому виданні візуалізацію використано з відкритих безкоштовних мережевих ресурсів, інформацію про які подано у переліку використаних і рекомендованих джерел. Methodological recommendations for independent work were compiled for the study of the educational component "Methodology of scientific research and academic integrity". This educational edition will be useful for the second (master's) level of higher education in the context of preparation and presentation of current and final results of master's research. The materials below are as a useful condition for applicants of the third (educational and scientific) level of higher education in view of the self-organization of scientific research work on the topics of research on obtaining the scientific degree of doctor of philosophy. Comprehension of the categories and process points of design and development presentation of the results of scientific and research work, acquisition of relevant ones universal skills of the researcher - all this will help the student of higher education be effective in learning through research, clearer in academics communities, will contribute to the successful mastering of educational programs. In this edition, the visualization is used from open source network resources, information about which is provided in the list of used and recommended sources.
- ДокументНЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ЗВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Довженко, Т.У публікації досліджено професійну підготовку майбутнього вчителя, що визначається як система організаційних педагогічних заходів, які забезпечують формування в особистості професійної спрямованості, знань, навичок, умінь і професійної готовності до педагогічної діяльності. Можливість багатовимірного руху особистості в освітньому просторі, багатозадачність діяльності сучасного педагога, його компетентність забезпечуються неперервністю педагогічної освіти. Поняття неперервності освіти пов’язане з удосконаленням професійної кваліфікації та професійної майстерності, можливістю професійного зростання. Наведено принципи організації неперервної освіти для досягнення ефективності підготовки майбутніх учителів в умовах ЗВО. The publication examines the professional training of a future teacher, which is defined as a system of organizational pedagogical measures that ensure the formation of a professional orientation, knowledge, skills, abilities and professional readiness for pedagogical activity in an individual. The possibility of multidimensional movement of the individual in the educational space, the multitasking of the activity of a modern teacher, his competence are ensured by the continuity of pedagogical education. The concept of continuity of education is associated with the improvement of professional qualifications and professional skills, the possibility of professional growth. The principles of organizing continuous education to achieve the effectiveness of training future teachers in higher education institutions are presented.
- ДокументФілософія серця Григорія Сковороди: педагогічний погляд на вчення видатного українського мислителя(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Довженко, Т.; Небитова, І.Представлено педагогічний погляд на філософське вчення серця Григорія Сковороди. Проаналізовано праці послідовників та біографів Г. С. Сковороди, в яких окреслено життєвий шлях філософа. Визначено, що вчення серця Г. С. Сковороди виходить з ідеї трьох світів: перший — макрокосм (Всесвіт), другий — мікрокосм (людина), третій — символічна реальність (Біблія), що пов’язує ці два світи та відбиває їх у собі. Наведено цитати з провідних творів Г. С. Сковороди, що характеризують його філософське вчення про серце. Визначено, що почуття і серце Г. С. Сковороди стали інструментом пізнання, поглибили простір тогочасної традиційної науки та підвели його наукову думку до космічної реальності. Наведено фрагменти біографії Г. С. Сковороди, що відбивають його філософські погляди. Доведено, що в історії української культури вчення Григорія Сковороди стало відправною точкою у пізнанні серця, поєднавши релігійне та філософське знання про нього: очищене та просвітлене серце людини виступає найважливішим органом метапізнання (серцевого почуття). The article presents a pedagogical view of the philosophical teachings of the heart of Hryhoriy Skovoroda. The works of followers and biographers of are analyzed. H. Skovoroda, which outline the life of the philosopher. It is determined that the teachings of the heart are based on the idea of three worlds: the first — the macrocosm (Universe), the second — the microcosm (man), the third — the symbolic reality (Bible), which connects these two worlds and reflects them in itself. Quotes from the leading works of H. Skovoroda characterizing his philosophical doctrine of the heart. It is determined that the feelings and heart of H. Skovoroda became an instrument of knowledge, deepened the space of contemporary traditional science and brought his scientific thought to cosmic reality. Fragments of the biography of H. Skovoroda reflecting his philosophical views. It has been proved that in the history of Ukrainian culture the teachings of Hryhoriy Skovoroda became the starting point in the knowledge of the heart, combining religious and philosophical knowledge about it: the purified and enlightened human heart is the most important organ of metacognition (heart feeling).