Перегляд за Автор "Довженко, А. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЛОГОПЕДИЧНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ І РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Довженко, А. О.У статті проаналізовано причини захворювання та використання на практиці корекційно-розвивальної методологічної роботи із дітьми дошкільного молодшого віку із загальним недорозвиненням мовлення І рівня. ЗНМ (загальне недорозвинення мовлення) містить в собі цілий комплекс симптомів, при якому порушуються всі аспекти сторін мовної системи. Тобто проблеми у мовленні будуть спостерігатися з лексичного, граматичного і фонетичного боку. Лікування цієї проблеми ґрунтується на різних методиках, і передбачає перш за все роботу логопеда з дитиною та батьків у домашніх умовах. Зазначено, що затримка мовлення сприяє неповноцінному розвитку дітей. Стимуляція експресивного мовлення у дошкільнят молодшого віку – це важкий процес, який відбувається поетапно і триває довго. Для таких дітей логопеди пропонують різні методи і вправи, щоб стимулювати у них мовлення, і полегшити дитинство. Найпоширенішими методами стимуляції мовленнєвої активності у дітей із ЗНМ І рівня є музикотерапія, імітація звуків як музичних інструментів, так і звірів наприклад, логоритмічні заняття і співи. The article analyzes the causes of the disease and the practical use of corrective and developmental methodological work with preschool children younger age with general underdevelopment of speech of the 1st level. ZNM (general underdevelopment of speech) contains a whole set of symptoms in which all aspects of the language system are disturbed. That is, problems in speech will be observed from the lexical, grammatical and phonetic side. The treatment of this problem is based on various methods and involves, first of all, the speech therapist's work with the child and parents at home. It is noted that speech delay contributes to the inferior development of children. Stimulating expressive speech in younger preschoolers is a difficult process that takes place in stages and lasts a long time. For such children, speech therapists offer various methods and exercises to stimulate their speech and make childhood easier. The most common methods of stimulating speech activity in children with 1st level of speech impairment are music therapy, imitation of the sounds of both musical instruments and animals, for example, logorhythmic classes and singing.
- ДокументЛогопедична робота з розвитку експресивного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ І рівня(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Довженко, А. О.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження з розвитку експресивного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мови і рівня. Розглянуто особливості дітей молодшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення. Науково обґрунтовано і експериментально перевірено психолого-педагогічні умови організації інклюзивного навчання дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. In the qualifying work, a theoretical analysis and generalization of the results of the research on the development of expressive speech in children of younger preschool age with general underdevelopment of language and level was carried out. The features of children of younger preschool age with general underdevelopment of speech are considered. The psychological and pedagogical conditions for the organization of inclusive education of preschool children with severe speech disorders have been scientifically substantiated and experimentally verified.
- ДокументЛОГОПЕДИЧНА РОБОТА ЗІ СТИМУЛЯЦІЄЮ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Довженко, А. О.У публікації розглянуто порушення мовленнєвого розвитку, які заважають дитині повноцінно спілкуватися та перебувати у соціумі. Стимуляція мовленнєвої активності у дітей молодшого віку з порушенням мовлення – це важкий тривалий процес, що включає в себе поетапне формування у них всіх ліній психомоторного розвитку, систему корекційних заходів і спеціальних методів та прийомів розвитку мовлення. Вони допомагають стимулювати мовленнєву активність дитини і дозволять, в більшості випадків компенсувати її мовленнєве порушення. Найпоширенішими методами стимуляції мовленнєвої активності є логоритмічні заняття, музикотерапія, імітація звуків, співи, складання пазлів. The publication deals with speech development disorders that prevent a child from fully communicating and being in society. Stimulation of speech activity in young children with speech impairment is a difficult and lengthy process that includes the gradual formation of all lines of psychomotor development, a system of corrective measures and special methods and techniques for speech development. They help to stimulate the child's speech activity and, in most cases, compensate for his or her speech impairment. The most common methods of stimulating speech activity are logorhythmic exercises, music therapy, imitation of sounds, singing, and puzzles.