Перегляд за Автор "Дзюбенко, Ю. Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументУправління процесом формування інноваційної компетентності вчителя: практичний аспект(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра, 2020-11-11) Дзюбенко, Ю. Л.В статті розглянуто управління інноваційними педагогічними процесами, яке є одним із основних завдань, що стоїть перед керівником закладу загальної середньої освіти сьогодні. Проведено аналіз дослідження стану управління процесом формування інноваційної компетентності педагогів на базі Харківської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів школи № 126 Харківської міської ради Харківської області. В статье рассмотрено управление инновационными педагогическими процессами, которое является одной из основных задач, стоящих перед руководителем учреждения общего среднего образования сегодня. Проведен анализ исследования состояния управления процессом формирования инновационной компетентности педагогов на базе Харьковской общеобразовательной школы I–III ступеней школы № 126 Харьковского городского совета Харьковской области. The article deals with the management of innovative pedagogical processes, which is one of the main tasks facing the head of the institution of general secondary education today. The analysis of the study of the state of management of the process of formation of innovative competence of teachers on the basis of Kharkov general education school I–III stages of school № 126 of Kharkov city council of Kharkov region has been carried out.
- ДокументІННОВАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Дзюбенко, Ю. Л.У статті розкрито погляди науковців на зміст і структуру інноваційної компетентності вчителя, яка розглядається як складова його професійної компетентності. З’ясовано, що інноваційна компетентність є системою, що включає спеціальні теоретичні знання з педагогічної інноватики та теорії інноваційної педагогічної діяльності, уміння ефективно застосовувати їх та практичні навички, що забезпечують здійснення педагогом усіх етапів інноваційної діяльності. В статье раскрыты взгляды ученых на содержание и структуру инновационной компетентности учителя, которая рассматривается как составляющая его профессиональной компетентности. Выяснено, что инновационная компетентность является системой, включающей специальные теоретические знания по педагогической инноватики и теории инновационной педагогической деятельности, умение эффективно применять их и практические навыки, обеспечивающие осуществление педагогом всех этапов инновационной деятельности. The article reveals the views of scientists on the content and structure of innovative competence of a teacher, which is considered as a component of his professional competence. It was found that innovative competence is a system that includes special theoretical knowledge of pedagogical innovation and theory of innovative pedagogical activities, the ability to effectively apply them and practical skills that ensure the implementation of the teacher of all stages of innovation.