Перегляд за Автор "Деділова, Т. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктуальні аспекти підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Деділова, Т. В.; Осьмірко, І. В.Мета. Визначення факторів, що визначають ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах висококонкурентного ринкового середовища, та обґрунтування заходів, що сприяють підвищенню цього рівня для підприємств матеріальної сфери виробництва. Методика дослідження. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. Інформаційними ресурсами дослідження є спеціалізовані наукові видання і матеріали періодичних видань. Результати. Сучасна маркетингова діяльність підприємства є багатоаспектним та комплексним явищем, на ефективність якого впливає низка факторів: визначення цільової аудиторії , якість продукту або послуги, використання правильних маркетингових каналів, об’єктивне вимірювання та аналіз результатів, конкурентне ринкове середовище. Говорячи, про ефективність маркетингової діяльності підприємства слід також розуміти певні особливості, які визначаються його галузевою приналежністю. Отже, для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства промисловості слід звернути увагу на такі актуальні аспекти цього процесу: перманентне проведення дослідження ринку, визначення конкурентних переваг в розрізі конкретного продукту, використання цільових маркетингових каналів, формування і просування бренду, оптимізація виробничих процесів. Таким чином, маркетингова діяльність сучасного підприємства перебуває під впливом низки факторів, які значним чином визначають її ефективність, а отже, мають бути враховані під час її побудови і оцінювання її результативності. Особливо це стає важливим в умовах висококонкурентного ринкового середовища, коли на перший план виходить чітке бачення цільової аудиторії та розуміння вподобань ті критеріїв вибору товару конкретним клієнтом. Наукова новизна. Уточнено фактори, які здійснюють визначний вплив на ефективність маркетингової політики підприємства та сформовано перелік напрямків підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства матеріальної сфери виробництва. Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані науковцями, керівниками та власниками підприємств при обґрунтуванні ефективних напрямків маркетингової діяльності підприємства. Purpose. Determination of the factors that determine the effectiveness of the marketing activity of the enterprise in the conditions of a highly competitive market environment, and justification of measures that contribute to the increase of this level for enterprises of the material sphere of production. Methodology of research. The study used methods of analysis and synthesis, the method of logical analysis. The information resources of the study are specialized scientific publications and periodical materials. Results. Modern marketing activity of an enterprise is a multifaceted and complex phenomenon, the effectiveness of which is influenced by a number of factors: definition of the target audience, quality of the product or service, use of the right marketing channels, objective measurement and analysis of results, competitive market environment. Speaking about the effectiveness of the marketing activity of the enterprise, one should also understand certain features that are determined by its branch affiliation. Therefore, in order to increase the effectiveness of the marketing activity of an industrial enterprise, attention should be paid to the following relevant aspects of this process: permanent market research, determination of competitive advantages in terms of a specific product, use of target marketing channels, formation and promotion of a brand, optimization of production processes. Thus, the marketing activity of a modern enterprise is under the influence of a number of factors that significantly determine its effectiveness, and therefore, must be taken into account during its construction and evaluation of its effectiveness. This becomes especially important in the conditions of a highly competitive market environment, when a clear vision of the target audience and an understanding of the preferences and criteria for product selection by a specific customer come to the fore. Originality. Factors that have a significant impact on the effectiveness of the company's marketing policy have been specified, and a list of directions for improving the effectiveness of the marketing activity of the company in the material sphere of production has been created. Practical value. The results of the study can be used by scientists, managers and owners of enterprises when justifying the effective directions of marketing activities of the enterprise.
- ДокументАктуальні напрямки маркетингу в умовах цифровізації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Деділова, Т. В.; Сідельнікова, В. К.Мета. Дослідження сучасних цифрових напрямків маркетингу та визначення найбільш ефективних серед них відповідно до переваг, які вони надають підприємству. Методика дослідження. В ході дослідження використовувалися методи аналізу і синтезу, метод логічного аналізу. Інформаційними ресурсами дослідження є спеціалізовані наукові видання і матеріали періодичних видань. Результати. Сьогодні існує велика кількість ефективних сучасних напрямків у маркетингу, які підприємства можуть використовувати для просування своїх товарів і послуг. Цифровий маркетинг -один з найефективніших і найпоширеніших методів маркетингу сьогодні. Серед найбільш розповсюджених та ефективних напрямків цифрового маркетингу можна виокремити такі, як маркетинг в соціальних медіа, інфлюенс-маркетинг, маркетинг контенту, аналітика маркетингу, маркетингова автоматизація, маркетинг на основі даних, маркетинг в реальному часі. Перевагами цифрового маркетингу є: глобальне охоплення; висока ефективність; великий вибір каналів; взаємодія з; низькі витрати; вимірюварність. Маркетинг в соціальних медіа є одним з найбільш ефективних способів просування бренду і залучення клієнтів в даний час. Інфлюенс-маркетинг – це форма маркетингу, в якій компанії співпрацюють з людьми, що мають власні облікові записи в соціальних мережах, щоб просувати свій бренд і продукти. Маркетинг контенту – це створення та поширення вмісту та цікавого контенту, якийзалучає та підтримує увагу потенційних клієнтів. Наукова новизна. Визначено перелік сучасних методів маркетингу, ефективність яких базується на використанні аспекту цифровізації суспільства. Сформовано перелік переваг окремих напрямків цифрового маркетингу. Практична значущість. Результати дослідження можуть бути використані дослідниками, керівниками та власниками підприємств при формуванні ефективних напрямків маркетингу. Purpose. Researching modern digital marketing trends and determining the most effective among them according to the advantages they provide to the enterprise. Methodology of research. The study used methods of analysis and synthesis, the method of logical analysis. The information resources of the study are specialized scientific publications and periodical materials. Results. Today, there are a large number of effective modern directions in marketing that businesses can use to promote their goods and services. Digital marketing is one of the most effective and used marketing methods today. Social media marketing, influence marketing, content marketing, marketing analytics, marketing automation, data-based marketing, and real-time marketing are among the most common and effective areas of digital marketing. Social media marketing is one of the most effective ways to promote a brand and attract customers today, the advantages of which are: large audience coverage; increasing brand recognition; efficiency; the best interaction with customers; the possibility of creating viral content; low costs; measurability Influence marketing is a form of marketing in which companies partner with people with their own social media accounts to promote their brand and products. Content marketing is the creation and distribution of content and interesting content that attracts and maintains the attention of potential customers. Originality. A list of modern marketing methods, the effectiveness of which is based on the use of the aspect of digitalization of society, has been determined. A list of advantages of individual areas of digital marketing has been created. Practical value. The results of the study can be used by researchers, managers and business owners in the formation of effective marketing directions.
- ДокументПрофесійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації профорієнтаційної роботи зі здобувачами загальної середньої освіти з урахуванням гендерного аспекту(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Деділова, Т. В.Роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці комплексу засобів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації та провадження профорієнтаційної роботи зі здобувачами загальної середньої освіти з урахуванням гендерного аспекту. Запропоновано відповідну технологію соціально-педагогічної діяльності з профорієнтації здобувачів загальної середньої освіти та результати її апробації. Работа посвящена теоретическому обоснованию и экспериментальной проверке комплекса средств профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к организации и осуществления профориентационной работы с соискателями общего среднего образования с учетом гендерного аспекта. Предложено соответствующую технологию социально-педагогической деятельности по профориентации соискателей общего среднего образования и результаты ее апробации. The article is devoted to the theoretical substantiation and experimental verification of the complex of vocational training tools for future social educators to the organization and implementation of career guidance work with the students of General secondary education, taking into account the gender aspect. The corresponding technology of social and pedagogical activity on career guidance of students of the General secondary education and results of its approbation is offered.
- ДокументЦифровий маркетинг: ключові аспекти стратегічного зростання торговельних підприємств(Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління», Громадська організація «Асоціація науковців України», 2023) Деділова, Т. В.; Класиля, Д. О.; Сідельнікова, В. К.У сучасному бізнес-середовищі, де високі технології визначають правила гри, цифровий маркетинг стає важливим інструментом для досягнення стратегічного зростання торговельних підприємств. З розвитком Інтернету та цифрових технологій, бізнес повинен еволюціонувати, адаптуючись до нових реалій. Метою дослідження є удосконалення теоретичних засад управління діяльністю торговельних підприємств шляхом виокремлення сучасних цифрових напрямів маркетингу в стратегії їхнього розвитку. В роботі використано метод аналізу та синтезу (для систематизації та виокремлення сучасних цифрових напрямів реалізації маркетингу в стратегії розвитку українських торговельних підприємств), регресійний метод (для прогнозування динаміки розвитку обсягів світового електронного роздрібного продажу), графічний метод (для візуалізації напрямів використання Інтернету у світі). В статті розглянуто сучасні тенденції динаміки світової електронної комерції, що надають поштовх до розвитку цифрової комерції українськими підприємцями. Наголошено на тому факті, що структура напрямів використання Інтернету у світі є мінливою та такою, що перерозподіляється у відповідь на запити споживачів, однак, самі категорії є сталими та відображують ключові аспекти використання Інтернету у сучасному світі. Доведено, що маркетингова стратегія торговельних підприємств на сучасному етапі повинна віддзеркалювати цифрові трансформації, адаптуючись до нових тенденцій та гнучко реагуючи на суспільні потреби. В даному контексті запропоновано сучасні цифрові напрями реалізації маркетингу в стратегії розвитку торговельних підприємств України, які дозволяють останнім отримувати конкурентну перевагу через покращення привабливості для клієнтів і оптимізацію бізнес-процесів, швидко адаптуватися до змін в ринкових умовах, реагувати на нові тренди, що робить стратегічне управління більш гнучким та ефективним.In today's business environment, where high technology is setting the rules of the game, digital marketing is becoming an important tool for achieving strategic growth for retailers. With the development of the Internet and digital technologies, business must evolve to adapt to new realities. The purpose of the study is to improve the theoretical foundations of managing the activities of trade enterprises by identifying modern digital marketing directions in their development strategy. The article uses the method of analysis and synthesis (to systematize and identify modern digital directions of marketing implementation in the development strategy of Ukrainian trade enterprises), the regression method (to forecast the dynamics of development of global electronic retail sales), and the graphical method (to visualize the directions of Internet use in the world). The article examines the current trends in the dynamics of global e-commerce, which give impetus to the development of digital commerce by Ukrainian entrepreneurs. It was emphasized the fact that the structure of the areas of Internet use in the world is changing and redistributed in response to consumer demands, however, the categories themselves are stable and reflect the key aspects of its modern use. It was proved that the marketing strategy of trade enterprises at the present stage should reflect digital transformations, adapting to new trends and responding flexibly to social needs. In this context, modern digital directions of marketing implementation in the development strategy of Ukrainian trade enterprises are proposed, which allow the latter to gain a competitive advantage by improving customer attractiveness and optimizing business processes, quickly adapt to changes in market conditions, respond to new trends, which makes strategic management more flexible and efficient.