Перегляд за Автор "Гудзенко, О. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозробка навчально-методичного забезпечення формування екологічної компетентності учнів основної школи на уроках інформатики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Гудзенко, О. С.У роботі проаналізовано особливості компетентнісного підходу як фундаменту концепції процесу Нової української школи. Схарактеризовано сутність екологічної компетентності школярів. Висвітлено можливості компетентнісного підходу у навчанні інформатики учнів 5–9 класів закладів загальної середньої освіти. Розроблено та апробовано комплект навчально-методичних матеріалів для формування екологічної компетентності учнів основної школи на уроках інформатики. В работе проанализированы особенности компетентностного подхода как фундамента концепции процесса Новой украинской школы. Характеризовано сущность экологической компетентности школьников. Освещены возможности компетентностного подхода в обучении информатики учеников 5–9 классов заведений общего среднего образования. Разработан и апробирован комплект учебно-методических материалов для формирования экологической компетентности учеников основной школы на уроках информатики. The paper analyzes the features of the competency approach as foundation of the process concept of the New Ukrainian School. Characterized the essence of environmental competence of students. Possibilities are highlighted competence approach in teaching computer science to students of 5-9 grades general secondary education. Developed and tested a set of training methodical materials for the formation of environmental competence of students primary school in computer science lessons.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЧЕРЕЗ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ КУРСУ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Пономарьова, Н. О.; Гудзенко, О. С.У статті розглянуто нормативні засади впровадження компетентнісного підходу до шкільної освіти. Проаналізовано особливості реалізації наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» шкільного курсу інформатики основної школи та можливості предметних змістових ліній курсу щодо формування екологічної компетентності учнів.The article considers the normative bases of introduction of the competence approach to school education. The peculiarities of the implementation of the cross-cutting content line «Environmental safety and sustainable development» of the school course of informatics of primary school and the possibilities of the subject content lines of the course on the formation of environmental competence of students are analyzed.