Перегляд за Автор "Грищенко, В. З."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Вербовський, А. Ю.; Грищенко, В. З.; Токар, М. Г.У публікації розглянуто визначення шляхів реалізації міжпредметних зв’язків у курсі алгебри і початків аналізу. Аналіз досліджень та літератури на дану тему показав, що міжпредметні зв’язки різними авторами визначаються по різному. Наведено основні функції міжпредметних зв’язків. Зазначено, що діяльність вчителя при реалізації міжпредметних зв’язків полягає у відборі матеріалу, методів та прийомів розв’язання конкретних завдань, поясненні нового матеріалу з опорою на раніше вивчений. The publication examines the definition of ways to implement interdisciplinary connections in the course of algebra and the beginnings of analysis. Analysis of research and literature on this topic showed that intersubject connections are defined differently by different authors. The main functions of interdisciplinary connections are given. It is noted that the activity of the teacher in the implementation of interdisciplinary connections consists in the selection of material, methods and methods of solving specific tasks, the explanation of new material based on the previously studied.
- ДокументРІВНЯННЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ'ЯЗКІВ У КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Грищенко, В. З.У роботі схарактеризовано основні питання проблеми розв’язування рівнянь як засобу реалізації міжпредметних зв'язків у курсі алгебри і початків аналізу, обґрунтовано теоретико-практичні основи розв’язування рівнянь як засобу реалізації міжпредметних зв'язків у курсі алгебри і початків аналізу, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть поняття «рівняння», «міжпредметний зв’язок»; запропоновану систему задач, які сприяють реалізації міжпредметних зв'язків у курсі алгебри і початків аналізу при розв’язуванні рівнянь; проаналізовано результати і зроблено висновки. The main characteristics of the problem of solving equations as a means of realization of interdisciplinary connections in the course of algebra and the beginnings of analysis are characterized, the theoretical and practical bases of solving equations as a means of realization of interdisciplinary connections in the course of algebra and beginnings of analysis are substantiated. analysis of the literature on the research problem; the essence of the concept of "equation", "interdisciplinary connection" is analyzed and defined; the proposed system of problems that contribute to the implementation of interdisciplinary links in the course of algebra and the beginnings of analysis in solving equations; the results are analyzed and conclusions are made.
- ДокументІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА ВИНИКНЕННЯ ПОНЯТТЯ ПОХІДНОЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Чібісов, О. Д.; Безпала, А. М.; Грищенко, В. З.; Чуприна, І. В.In the article the author provides information about the history of development and the emergence of the concept of derivative. It is proved that the origin of the concept of a derivative was the question of determining, calculating the velocity and its acceleration, which led to the connection between the problem of calculating the velocity of a moving body and the problem of tangent to the curve describing the dependence of time. У статті автором надано інформацію про історію розвитку та виникнення поняття похідної. Доведено, що виникненню поняття похідної стало питання щодо визначення, обчисленні швидкості руху та його прискорення, яке призвело до встановлення зв’язку між завданням про обчислення швидкості тіла, що рухається, і завданням про проведення дотичної до кривої, що описує залежність пройденої відстані часу.