Перегляд за Автор "Гритчин, Д. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОТЕНЦІАЛ СЕРЕДОВИЩА CONTRUCT У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ОСНОВАМ ГЕЙМ-РОЗРОБКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Гритчин, Д. В.; Остапенко, Л. П.У тезах розглянуто актуальність навчання учнів основам геймрозробки. Схарактеризовані переваги та недоліки браузерного конструктору для створення 2d, 3D-ігор. The theses consider the relevance of teaching students the basics of game development. Characterized advantages and disadvantages of the browser designer for creating 2d, 3D games.
- ДокументРОЗРОБКА ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ОСНОВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Гритчин, Д. В.У роботі розглянуто поняття цифрової компетентності у контексті графіки, визначення комп'ютерної графіки, її видів і сфер діяльності, у яких може використовуватися комп'ютерна графіка. Схарактеризовані та порівняні можливості та переваги растрових і векторних графічних редакторів: Krita, Gimp, Inkskape, BoxySVG, Pinta. На основі аналізу запропонована доцільність застосування редакторів на уроках інформатики. Розроблені завдання для навчання учнів основ комп’ютерної графіки та анімації в середовищі Krita. The paper examines the concept of digital competence in the context of graphics, the definition of computer graphics, its types and areas of activity in which computer graphics can be used. Features and advantages of raster and vector graphics editors are characterized and compared: Krita, Gimp, Inkskape, BoxySVG, Pinta. Based on the analysis, the feasibility of using editors in computer science lessons is proposed. Tasks have been developed to teach students the basics of computer graphics and animation in the Krita environment.
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ АНІМАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Остапенко, Л. П.; Гритчин, Д. В.Проаналізовано актуальність використання двовимірної анімації. Наведено основні види двовимірної анімації. Описано основні етапи створення та реалізації двовимірної анімації.The relevance of using two-dimensional animation is analyzed. The main types of two-dimensional animation are given. The main stages of creation and implementation of two-dimensional animation are described.