Перегляд за Автор "Гриньова, М. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- Документ«Долі курсив – курсив валеології» (до ювілею доктора біологічних наук, професора Гончаренко Марії Степанівни)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-18) Бойчук, Ю. Д.; Гриньова, М. В.; Страшко, С. В.; Босенко, А. І.Хочеться зазначити, що Марія Степанівна Гончаренко – талановитий учений із унікальним масштабним і далекоглядним науковим мисленням, справжній патріот свого університету і своєї країни, справжня Людина з великим серцем і щирою душею. Внесок Марії Степанівни в розвиток валеологічної науки важко переоцінити, а її ім’я само по собі вже науковий бренд, який сформувався в результаті невтомної наукової, педагогічної та громадської діяльності. Хочется отметить, что Мария Степановна Гончаренко - талантливый ученый с уникальным масштабным и дальновидным научным мышлением, настоящий патриот своего университета и своей страны, настоящий Человек с большим сердцем и душой. Вклад Марии Степановны в развитие валеологического науки трудно переоценить, а ее имя само по себе уже научный бренд, который сформировался в результате неутомимой научной, педагогической и общественной деятельности. I want to note that Maria Stepanovna Goncharenko is a talented scientist with a unique large-scale and far-sighted scientific thinking, a true patriot of his university and his country, a real person with a big heart and soul. The contribution of Maria Stepanovna to the development of valeological science is difficult to overestimate, and her name itself is already a scientific brand, which was formed as a result of tireless scientific, pedagogical and social activities.
- ДокументЗагальна теорія здоров’я та здоров’язбереження(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ФОП Петров В. В., вид. Рожко С. Г., 2017-10-18) Авдєєнко, І. М.; Бельорін-Еррера, О. М.; Бєляєв, І. С.; Бєляєва, О. М.; Бігуняк, К. О.; Бігуняк, Т. В.; Благий, О. С.; Бобак, Я. П.; Бойчук, Ю. Д.; Борщик, Л. М.; Бугаєвський, К. А.; Соловйова, А. В.; Солошенко, Е. М.; Стасик, О. В.; Стасик, О. Г.; Страшко, С. В.; Стрельников, Л. С.; Стрілець, О. П.; Сухіх, А. С.; Таймасов, Ю. С.; Терешкевич, Г. Т.; Бурсова, С. С.; Терів, П. С.; Титаренко, Л. В.; Товкун, Л. П.; Турчинов, А. В.; Фаласеніді, Т. М.; Федонюк, Л. Я.; Фундюр, Н. М.; Харченко, Н. А.; Холод, Д. А.; Христова, Т. Є.; Буц, М. А.; Циплюк, А. М.; Шаповалова, О. В.; Шийка, Ю. І.; Шкурупій, Д. А.; Шмиголь, І. В.; Яковенко, М. Я.; Вакуленко, О. В.; Варивода, К. С.; Ващенко, О. М.; Войтко, В. В.; Волик, Г. П.; Гмиря, Г. В.; Гнізділова, О. А.; Годорозя, М. Д.; Годун, Н. І.; Голованова, І. А.; Гончаренко, М. С.; Горденко, С. І.; Горобей, М. П.; Гриньова, М. В.; Гриценко, О. А.; Даниленко, Є. В.; Дронська, Х. А.; Духовний, Л. Ф.; Єфіменко, Н. В.; Жáра, Г. І.; Жамардій, В. О.; Завалишка, А. А.; Зуб, О. В.; Іванова, Т. С.; Івахненко, О. Л.; Іващук, Л. Ю.; Ісакова, О. І.; Іфтода, О. М.; Іщенко, А. А.; Казакова, С. М.; Калюжная, О. С.; Камінська, Т. М.; Кишкан, І. Г.; Кіт, Л. Я.; Климишин, Н. І.; Ковальчук, Г. Я.; Козубенко, Ю. Л.; Кононенко, А. Г.; Корженко, І. О.; Корман, М. В.; Костіна, В. В.; Коцур, Н. І.; Кравченко, І. П.; Крайнова, Т. І.; Кушнір, О. В.; Лазарєва, Т. А.; Лебедєва, В. В.; Люта, М. Я.; Ляхова, Н. О.; М’ясоєдов, В. В.; Малоштан, Л. М.; Матійців, Н. П.; Мегалінська, Г. П.; Мединський, С. В.; Мелега, К. П.; Мельник, О. А.; Мешко, Г. М.; Миздренко, О. М.; Мірошниченко, О. М.; Міхеєнко, О. І.; Могильний, Ф. В.; Молчко, О. Ю.; Москаленко, В. В.; Наливайко, Н. В.; Науменко, Н. В.; Олійник, Т. О.; Павленко, О. В.; Пастухова, Н. Л.; Пашинський, П. П.; Петрюк, С. Є.; Погорлецькі, А. Н.; Пріма, Р. М.; Прокопенко, А. І.; Пюрко, В. Є.; Романенко, К. А.; Романенко, Л. В.; Сабадашка, М. В.; Савіна, О. Г.; Савіцькі, С. К.; Садовниченко, Ю. О.; Саїнчук, М. М.; Сибірна, Н. О.; Сидорчук, Л. П.; Сінельнікова, Н. О.; Скоропадська, С. О.; Соколенко, В. Л.; Соколенко, С. В.У монографії розглянуто медико-біологічні механізми здоров’я, етико-правові та психолого-педагогічні засади практичного здоров’язбереження. Висвітлено теоретико-методологічні основи педагогіки здоров’я; сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища; роль фізичного виховання у збереженні здоров’я; профілактика шкідливих звичок та соціально-небезпечних захворювань; здоров’язбережувальні освітні технології. Монографія розрахована на викладачів вищих навчальних закладів, студентів, аспірантів, учителів шкіл різного типу та широкого кола науковців, які цікавляться сучасними питаннями здоров’язбереження. В монографии рассмотрены медико-биологические механизмы здоровья, этико-правовые и психолого-педагогические основы практического здоровьесбережения. Освещены теоретико-методологические основы педагогики здоровья ; современные подходы к созданию здоровьесберегательной образовательной среды; роль физического воспитания в сохранении здоровья; профилактика вредных привычек и социально-опасных заболеваний; здоровьесберегательные образовательные технологии. Монография рассчитана на преподавателей высших учебных заведений, студентов, аспирантов, учителей школ разного типа и широкого круга ученых, интересующихся современными вопросами здоровьесбережения. The monograph examines the medical-biological mechanisms of health, ethical and psychological and pedagogical principles of practical health preservation. The theoretical and methodological foundations of pedagogy of health; modern approaches to the establishment of a healthy preserving educational environment; the role of physical education in health preserving; prevention of harmful habits and socially dangerous diseases; health-saving educational technologies are highlighted. The monograph is intended for teachers of higher educational establishments, students, graduate students, teachers of schools of different types and a wide range of scientists who are interested in modern issues of healthcare.
- ДокументНауково-аналітичний звіт за результатами проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2019" у номінації "Основи здоров’я"(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка; Астрая, 2020-05-28) Страшко, С. В.; Гриньова, М. В.; Бойчук, Ю. Д.; Шиян, О. І.; Фіцайло, С. С.; Артеменко, О. А.В статті розглянуто конкурсне випробовування «Навчальний проект», яке мало за мету оцінити вміння конкурсантів проектувати навчально-дослідницьку, пошукову, практичну діяльність учнів. Конкурсанти могли користуватися Інтернетом і використовувати свій попередні напрацювання щодо навчальних проектів. Кожен конкурсант скрупульозно продумував методологічний каркас уроку, у ході уроку намагався використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, різні методи і методичні прийоми, активні форми роботи з учнями. Основним висновком, що можна зробити за результатами конкурсу – це необхідність поглиблення фахової (валеологічної та медико-біологічної) підготовки / підвищення кваліфікації вчителів основ здоров’я. В статье рассмотрено конкурсное испытание «Учебный проект», целью которого было оценить умение конкурсантов проектировать учебно-исследовательскую, поисковую, практическую деятельность учащихся. Конкурсанты могли пользоваться Интернетом и использовать свои предварительные наработки по учебным проектам. Каждый конкурсант скрупулезно продумывал методологический каркас урока, в ходе урока пытался использовать современные информационно-коммуникационные технологии, разные методы и методические приемы, активные формы работы с учащимися. Основным выводом, что можно сделать по результатам конкурса – необходимость углубления профессиональной (валеологической и медико-биологической) подготовки / повышения квалификации учителей основ здоровья. The article deals with the "Learning project" competition, which aimed to assess the competitors' ability to design learning, research and practical activities of the students. The competitors were able to use the Internet and use their preliminary work on the learning projects. Each contestant meticulously thought through the methodological framework of the lesson and tried to use modern information and communication technologies, different methods and methodological techniques, and active forms of work with the students during the lesson. The main conclusion that can be drawn from the results of the competition is the need to deepen professional (valeological and biomedical) training/refresher training for teachers of health basics.