Перегляд за Автор "Григор’єва, І. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК СОЦІАЛЬНОЇ ФУНКЦІЇ ТРУДОВОГО ПРАВА ТА СОЦІАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ПРИ РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМ ГНУЧКОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПРАЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Новіков, Д. О.; Григор’єва, І. В.Автори вивчають взаємозв’язку соціальної функції трудового права та соціального діалогу при розв’язанні проблем гнучкого регулювання праці. Автори вказують, що соціальна функція трудового права у сучасних умовах залежить не лише від державного впливу на правове регулювання трудових відносин. На переконання авторів, сучасна держава у багатьох політико-економічних аспектах зацікавлена у послабленні соціальноправового захисту трудящих через необхідність одержання інвестицій та залучення іноземних компаній для створення виробництва. Відзначається, що трудове законодавство поступово набуває все більшої гнучкості, переносячи все більше питань, що стосуються умов праці, на договірний рівень. Автори вказують, що об’єктивним є те, що на індивідуальному договірному рівні працівникові, який залежить від необхідності отримання роботи, вкрай складно проявляти власну волю при взаємодії із роботодавцем. Автори підкреслюють, що одночасно підсилюється значення та підвищуються колективних договірних засобів регулювання трудових відносин, що вимагає належного рівня організованої солідарності трудящих. Авторами констатується, що солідарність у цьому сенсі представляє собою соціальну єдність індивідів поєднаних певною властивістю при усвідомленні необхідності такого поєднання для досягнення конкретної позитивної мети. Результатом солідарності має стати активне впровадження у практику соціального діалогу укладення міжнародних рамкових угод між транснаціональними корпораціями, державою та населенням, представленому спеціалізованими професійними спілками, зокрема, міжнародними. Автори зазначають, що на підставі укладення міжнародних рамкових угод реалізовуватиметься соціальна функція трудового права, котра тепер не будучи прив’язаною до держави та її органів, означатиме дійсний баланс інтересів учасників трудових відносин. На думку авторів, доцільною є розробка національної програми із підтримки профспілкового руху в Україні та колективного співробітництва з міжнародними профспілками на 2021-2031 роки. Результатом цього співробітництва має стати збільшення кількості міжнародних рамкових угод, укладених з транснаціональними корпораціями. The authors study the relationship between the social function of labor law and social dialogue in solving problems of flexible labor regulation. The authors point out that the social function of labor law in modern conditions depends not only on state influence on the legal regulation of labor relations. According to the authors, the modern state in many political and economic aspects is interested in weakening the socio-legal protection of workers through the need to attract investment and attract foreign companies to create production. It is noted that labor legislation is gradually becoming more flexible, shifting more and more issues related to working conditions to the contractual level. The authors point out that it is objective that at the individual contractual level it is extremely difficult for an employee, who depends on the need to get a job, to show his own will when interacting with the employer. The authors emphasize that at the same time the importance of collective bargaining means of regulating labor relations is increasing, which requires an appropriate level of organized solidarity of workers. The authors state that solidarity in this sense is a social unity of individuals united by a certain property, realizing the need for such a combination to achieve a specific positive goal. The result of solidarity should be the active implementation in the practice of social dialogue of international framework agreements between transnational corporations, the state and the population, represented by specialized trade unions, in particular, international ones. The authors note that the conclusion of international framework agreements will implement the social function of labor law, which is now not tied to the state and its bodies, will establish a real balance of interests of participants in labor relations. According to the authors, it is advisable to develop a national program to support the trade union movement in Ukraine and collective cooperation with international trade unions for 2021-2031. The result of this cooperation should be an increase in the number of international framework agreements concluded with transnational corporations.
- ДокументПерспективи правового регулювання нефіксованого робочого часу як гнучкої умови трудового договору(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-22) Григор’єва, І. В.У статті розглянуто, що законопроєкт № 5161, переслідуючи мету легалізації праці «фрілансерів», які можуть працювати на декількох підприємствах без оформлення трудового договору, насправді не створює реальних стимулів для легалізації праці цієї категорії осіб, а навпаки формує фундамент для прекарізації тих трудящих, які працюють на підставі стандартних трудових договорів шляхом розповсюдження на них нефіксованого робочого часу й відповідного обмеження їх трудових прав. В статье рассмотрено, что законопроект № 5161, преследуя цель легализации труда «фрилансеров», которые могут работать на нескольких предприятиях без оформления трудового договора, на самом деле не создает реальных стимулов для легализации труда этой категории лиц, а наоборот формирует фундамент для прекаризации тех трудящихся, которые работают на основании стандартных трудовых договоров путем распространения на них нефиксированного рабочего времени и соответствующего ограничения их трудовых прав. The article considers that the bill № 5161, pursuing the goal of legalization of labor "freelancers" who can work at several companies without registration employment contract does not really create real incentives for legalization of labor this category of persons, but on the contrary forms the foundation for the precarization of those workers working on the basis of standard employment contracts by distribution on them of fixed working hours and the corresponding restriction of their labor rights.