Перегляд за Автор "Греков, М. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSMART НАВЧАННЯ ЯК МАЙБУТНЄ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Греков, М. О.; Олефіренко, Н. В.В статті розглянута SMART-освіта, яка розуміється як об’єднання навчальних закладів, професорсько-викладацького складу та вчительства для здійснення спільної освітньої діяльності в Інтернеті, як поєднання навчального контенту з усього світу та надання доступу до нього будь-якому школяреві або студентові, як використання розумних пристроїв для покращення якості освіти та швидкої реакції системи освіти на потреби тих, хто навчається. В статье рассмотрено SMART-образование, которое воспринимается как объединение учебных заведений, профессорско-преподавательского состава и учителей для осуществления совместной образовательной деятельности в Интернете, как сочетание учебного контента со всего мира и предоставление доступа к нему любому школьнику или студенту, как использование умных устройств для улучшения качества образования и быстрой реакции системы образования на потребности учащихся. The article examines SMART education, which is perceived as bringing together educational institutions, faculty and teachers to implement collaborative educational activities on the Internet, combining learning content from around the world and making it available to any student or pupil, using smart devices to improve the quality of education and making the education system respond quickly to students' needs.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Греков, М. О.; Олефіренко, Н. В.У статті розглянуто використання інформаційно-комунікаційних технологій у трудовому навчанні, яке суттєво збагачує навчальний процес, допомагає мотивувати учнів, надає їм упевненості у власних силах, готує молоде покоління до життя в інформаційному просторі, дає можливість для розвитку творчого потенціалу учнів. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у трудовому навчанні – це широке впровадження в педагогічну практику психолого-педагогічних розробок, що дозволяють інтенсифікувати навчальний процес, та створення можливості легкого доступу учнів до практично необмеженого обсягу інформації та її аналітичної обробки, підсилення інтелектуальних можливостей, створення умов для перебудови їхньої пізнавальної діяльності. В статье рассмотрено использование информационно-коммуникационных технологий в трудовом обучении, которое существенно обогащает учебный процесс, помогает мотивировать учеников, придает им уверенности в собственных силах, готовит молодое поколение к жизни в информационном пространстве, дает возможность для развития творческого потенциала учащихся. Использование информационно-коммуникационных технологий в трудовом обучении – это широкое внедрение в педагогическую практику психолого-педагогических разработок, позволяющих интенсифицировать учебный процесс, и создание возможности легкого доступа учащихся к практически неограниченному объему информации и ее аналитической обработки, усиления интеллектуальных возможностей, создание условий для перестройки их познавательной деятельности. The article deals with the use of information and communication technologies in labor education, which greatly enriches the learning process, helps motivate students, gives them confidence in their abilities, prepares the younger generation for life in the information environment, gives opportunities for the development of creative potential of students. The use of information and communication technologies in labour training means the widespread introduction into pedagogical practice of psychological and pedagogical developments that make it possible to intensify the learning process and create the possibility of easy access for students to an almost unlimited volume of information and its analytical processing, enhance their intellectual capabilities, and create the conditions for restructuring their cognitive activity.