Перегляд за Автор "Гоєнко, О. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПИТАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО АКТУ ЕКСПРЕСИВУ НЕГАТИВНОЇ ЕМОЦІЙНОСТІ(Міжнародні наукові інтернет-конференції, 2023-06-20) Яценко, М. О.; Гоєнко, О. Ю.Категорія емоцій розглядається як організована навколо прототипу, що описується послідовністю певних станів. Побудова емоційних сценаріїв базується на спільній для всіх емоцій послідовності кількох фаз, що складаються з причини емоції, самої емоції та її наслідків. The category of emotions is seen as organized around a prototype described by a sequence of certain states. The construction of emotional scenarios is based on a common sequence of several phases for all emotions, consisting of the cause of the emotion, the emotion itself and its consequences.
- ДокументПРАГМАТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МОВЛЕННЄВИХ АКТІВ ЕКСПРЕСИВУ НЕГАТИВНОЇ ЕМОЦІЙНОСТІ (на матеріалі сучасного англомовного художнього дискурсу)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Гоєнко, О. Ю.Дипломне дослідження лежить в області антропоцентричної парадигми, яка набуває домінуючого значення в сучасній когнітивній лінгвістиці. Це пов'язано зі значенням людського фактора в мові. У даній роботі було проведено всебічне дослідження мовленнєвих актів експресиву негативної емоційності, їх прагмасемантичних типів в англомовному дискурсі. Для досягнення поставленої мети були зроблені наступні спроби: виявити когнітивні, психологічні та лінгвістичні підстави вербалізації негативних емоцій і визначити сутність і компоненти дискурсу негативної емоційності; прояснити статус і прагматичні характеристики мовленнєвого акту експресиву негативної емоційності як мінімальної одиниці дискурсу; виявити прагмасемантичні різновиди мовленнєвих актів експресиву негативної емоційності й описати засоби їх вербалізації, розробити методичні рекомендації з навчання вираження емоцій на уроках англійської мови в середній школі. The diploma research lies in the field of the anthropocentric paradigm, which gains the dominant value in modern cognitive linguistics. It is connected with the human factor significance in speech. In this work comprehensive study of the speech acts of of negative emotionality expression, their pragmasemantic types in English-language discourse was conducted. To achieve this goal, the following attempts were made: to identify the cognitive, psychological and linguistic grounds for verbalization of negative emotions and determine the essence and components of the negative emotionality discourse; to clarify the status and pragmatic characteristics of the negative emotionality expression speech act as a minimal unit of discourse; to identify pragmasemantic varieties of negative emotionality expression speech acts and describe the means of their verbalization, to develop methodological recommendations for teaching emotions expression at English lessons at secondary school.
- ДокументПРЯМІ СПОСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО АКТУ ЕКСПРЕСИВУ НЕГАТИВНОЇ ЕМОЦІЙНОСТІ(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023-06-15) Яценко, М. О.; Гоєнко, О. Ю.Стаття присвячена дослідженню мовленнєвого акту експресиву негативної емоційності як мінімальної одиниці англомовного дискурсу негативної емоційності. Проведено аналіз індикаторів емотивності та маркерів різних рівнів. Зроблено спробу виявити прямі способи реалізації досліджуваної категорії. The article is devoted to the study of negative emotionality expression speech act as a minimal unit of the English-language discourse of negative emotionality. The analysis of indicators and markers of emotionality of different levels was carried out. An attempt was made to identify direct ways of realization of the researched category.