Перегляд за Автор "Горєлова, М. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОБРАЗ ЖІНКИ-ДЕТЕКТИВА В РОМАНАХ АНДРІЯ КОКОТЮХИ «ЖИТТЯ НА КАРТУ. КИЇВСЬКА СИЩИЦЯ» ТА «ЗЛАМАНІ ІГРАШКИ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Горєлова, М. А.У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз образу жінки в детективних творах на прикладі романів А. Кокотюхи «Життя на карту. Київська сищиця» та «Зламані іграшки». З’ясовано особливості детективного жанру у світовій літературі. Проаналізовано вплив зарубіжної творчості на розвиток детективу в Україні. Визначено національні особливості образу сищиці. In the qualifying work, an analysis of the image of a woman in detective works was carried out on the example of A. Kokotiukha's novels "Life on the map. Kyiv detective" and "Broken toys". The peculiarities of the detective genre in world literature are clarified. The impact of foreign creativity on the development of the detective story in Ukraine is analyzed. The national features of the image of the sischytsia have been determined.
- ДокументПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОСВІТНІХ СИСТЕМ США ТА УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Горєлова, М. А.У кваліфікаційній роботі автором здійснено порівняльний аналіз систем вищої освіти США та Україні за такими основними критеріями, як: структура, рівні, зміст, мета, завдання, форми та методи підготовки фахівців, форми оцінювання навчальних досягнень студентів; окреслено перспективи творчого використання американських педагогічно-ціннісних ідей та досвіду в галузі вищої освіти в сучасних ЗВО України. Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості подальшого використання провідних положень кваліфікаційної роботи для проведення наукових розвідок у галузі компаративістики. Матеріали та основні висновки дослідження можна використовувати в освітньому процесі ЗВО при викладанні курсів педагогічного спрямування – «Історія педагогіки», «Педагогіка вищої школи», «Порівняльна педагогіка»; у процесі розробки курсів за вибором та організації науково-дослідної роботи студентів, магістрантів і викладачів. In the qualification work, the author carried out a comparative analysis of the higher education systems of the USA and Ukraine according to the following main criteria such as: structure, levels, content, purpose, objectives, forms and methods of training, forms of assessment of students' academic achievements; the author outlines the prospects for creative use of students; outlined prospects for the creative use of American pedagogical and value-based ideas and experience in the field of higher education in modern higher education institutions of Ukraine. The practical significance of the research results lies in the possibility of further use of the leading provisions of the qualification work for to conduct research in the field of comparative studies. The materials and main conclusions of the study can be used in the educational process of higher education institutions when teaching pedagogical courses such as History of Pedagogy, Pedagogy of Higher Education, Comparative Pedagogy; in the process of developing elective courses and organising research work of students, undergraduates and teachers.
- ДокументПРОВІДНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У США(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Горєлова, М. А.У статті проаналізовано провідні технології організації навчання студентів у вищій школі США. З’ясовано, що до зазначених технологій належать інформаційно-комунікаційні технології та технології дистанційного навчання. Установлено, що при організації дистанційної освіти широке використання набули такі технології навчання, як: кейс-технологія, TV-технологія, мережева технологія. The leading technologies of organization of teaching students in the USA higher education have been analysed. The study has revealed that these technologies include information and communication technologies and technologies of distance learning. It has been established that case technology, TV technology and network technology are widely used for the organization of distance education.