Перегляд за Автор "Городова, А. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЗАСІБ УЧИТЕЛЯ ДЛЯ СТИМУЛЯЦІЇ УВАГИ ШКОЛЯРІВ НА УРОЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Колгатіна, Л. С.; Городова, А. Ю.Графічний дизайн, основні методи його використання в створенні дидактичних матеріалів до уроків може стати ключовим моментом в покращенні показника зосередженості й уваги учня на уроці. Запропоновано підходи до представлення та створення дидактичних матеріалів для уроків. Graphic design and it’s the main methods use in the creation of didactic materials for lessons and can become a key point in improving the student's concentration and attention in class. Approaches to the presentation and creation of didactic materials for lessons are proposed.
- ДокументДИЗАЙН ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЗАСІБ УЧИТЕЛЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ УВАГИ ШКОЛЯРІВ НА УРОЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Городова, А. Ю.У кваліфікаційній роботі здійснено огляд науково-методичних джерел щодо основних підходів до підвищення уваги учнів на уроках. Висвітлено види дидактичних матеріалів, показано їх роль у підвищенні уваги школярів. Схарактеризовано інструментальні засоби створення презентацій, приділено увагу використанню таких засобів як Microsoft PowerPoint, Canva, презентації Google, Emaze, Microsoft Sway, Piktochart. Запропоновано методичні рекомендації щодо структури та змісту презентаційного матеріалу. Розкрито художньо-композиційні прийоми: створення сітки, робота з контентом, візуальне розмежування інформації, використання білого кольору, вирівнювання всіх елементів слайду. Правильне розміщення тексту та графіки, використання контрасту, збалансований колірний ряд та зручний читабельний формат допомагають утримати увагу учнів та покращити сприйняття матеріалу. На основі фізіологічних особливостей школярів у сприйнятті кольорів і форм запропоновано рекомендації щодо використання кольорового оформлення дидактичних матеріалів. The qualification work provides an overview of scientific and methodological sources on the main approaches to increasing students' attention in the classroom. The types of didactic materials are highlighted, their role in increasing students' attention is shown. The tools for creating presentations are characterised, with attention paid to the use of such tools as Microsoft PowerPoint, Canva, Google presentations, Emaze, Microsoft Sway, Piktochart. Methodological recommendations on the structure and content of presentation material are proposed. Artistic and compositional techniques are revealed: creating a grid, working with content, visual delineation of information, using white, alignment of all elements of the slide. The correct placement of text and graphics, the use of contrast, a balanced colour scheme and a convenient readable format help to keep students' attention and improve their perception of the material. Based on the physiological peculiarities of pupils' perception of colours and shapes, recommendations on the use of colour in didactic materials are offered.