Перегляд за Автор "Гордиенко-Митрофанова, И. В."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДИАГНОСТИЧЕСКАЯ МЕТОДИКА ИГРОВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2019-10-26) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Кобзева, Ю. А.; Зуев, И. А.; Саута, С. Л.Представлена авторская методика диагностики игровой компетентности. Игровая компетентность определяется как система внутренних ресурсов, к которой обращается человек с целью наилучшего уравновешивания своей индивидуальности с внешними условиями социального окружения на основе положительных эмоций – интереса и радости, часто их аффективного проявления, сопровождающегося напряжением или возбуждением. Формирование игровой компетентности предполагает развитие игривости как актуального личностного свойства в современном мире геймификации. Представлено авторську методику діагностики ігрової компетентності. Ігрова компетентність визначається як система внутрішніх ресурсів, до якої звертається людина з метою найкращого зрівноважування своєї індивідуальності з зовнішніми умовами соціального оточення на основі позитивних емоцій – інтересу і радості, часто їх афективного прояву, що супроводжується напругою або збудженням. Формування ігрової компетентності передбачає розвиток грайливості як актуальної особистісної властивості в сучасному світі гейміфікації. he article highlights that in the process of formation of a child's personality the leading role belongs to the family as the first institution of socialization. Game competence is defined as a system of internal resources, which an individual turns to for the purpose of the best possible balancing of his or her іndividuality with external conditions of the social environment on the basis of positive emotions - interest and joy, often their affective manifestation accompanied by tension or excitement. Formation of play competence implies development of playfulness as an actual personal property in The modern world of gamification.
- ДокументКОНЦЕПЦИЯ СОЗДАНИЯ ТЕХНИКИ ТЕРАПЕВТИЧЕСКОГО ЮМОРА(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Кобзева, Ю. А.В статье рассмотрены методы, принципы, техники и положения, которые являются концептуальной основой создания техники терапевтического юмора, направленной на гармонизацию детско-родительских отношений с детьми старшего дошкольного возраста с негативными психическими состояниями и их родителями. Общая цель техники терапевтического юмора – помочь ребенку справиться со своим симптоматическим поведением посредством прямого вовлечения родителей в процесс изменения поведения ребенка. У статті розглянуто методи, принципи, техніки і положення, які є концептуальною основою створення техніки терапевтичного гумору, спрямованої на гармонізацію дитячо-батьківських відносин з дітьми старшого дошкільного віку з негативними психічними станами і їх батьками. Загальна мета техніки терапевтичного гумору – допомогти дитині впоратися зі своєю симптоматичною поведінкою за допомогою прямого залучення батьків до процесу зміни поведінки дитини. The article discusses the methods, principles, techniques and provisions that are the conceptual basis for creating a therapeutic humour technique aimed at harmonising parent-child relationships with older preschool children with negative mental states and their parents. The overall goal of the therapeutic humor technique is to help the child cope with their symptomatic behavior by directly involving the parents in the process of changing the child's behavior.
- ДокументОПРОСНИК ИГРОВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Кобзева, Ю. А.; Зуев, И. А.; Силина, А. П.В статье подведены итоги изучения опросника игровой компетентности. Игровая компетентность определяется авторами как система внутренних ресурсов, к которой обращается человек с целью наилучшего уравновешивания своей индивидуальности с внешними условиями социального окружения на основе положительных эмоций – интереса и радости. У статті підбито підсумки вивчення опитувальника ігровий компетентності. Ігрова компетентність визначається авторами як система внутрішніх ресурсів, до якої звертається людина з метою найкращого врівноваження своєї індивідуальності з зовнішніми умовами соціального оточення на основі позитивних емоцій – інтересу і радості. The article summarizes the results of the study of play competence questionnaire. Playing competence is defined by the authors as a system of internal resources which an individual turns to in order to balance his/her individuality with the external conditions of the social environment on the basis of positive emotions – interest and joy.
- Документ«ОРХИДЕЯ»: ПСИХОТЕРАПЕВТИЧЕСКАЯ ТЕХНИКА РАБОТЫ С СЕМЕЙНЫМИ КОНЦЕПЦИЯМИ В МЕТОДЕ ПОЗИТИВНОЙ ПСИХОТЕРАПИИ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди ; Діса плюс, 2019-10-26) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Кобзева, Ю. А.В статье освещается тема психотерапевтической техники «Орхидея» и работа с семейными концепциями в методе позитивной психотерапии. У статті висвітлюється тема психотерапевтичної техніки «Орхідея» та робота з сімейними концепціями в методі позитивної психотерапії. The article highlights the topic of the psychotherapeutic technique "Orchid" and the work with family concepts in the method of positive psychotherapy.
- ДокументТрансформационная психологическая игра «Медкарта»: интеграция концепции 7К игривости и метода позитивной психотерапии(Scientific Collection «InterConf+», 2022-11-19) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Цемма, Л. Ю.; Гоголь, Д. М.Проективная техника, представленная в этой статье, является интеграцией метода положительной психотерапии и концепции игровой/смеховой компетентности 7С. Проективная методика представлена в виде трансформационной психологической игры "Медкарта", в основе которой лежит набор метафорических ассоциативных карт "Homo Ludens". Разработанная игра, в первую очередь, ориентирована на работу с психосоматическими расстройствами, но в процессе апробации также продемонстрирована ее эффективность и в работе с межличностными конфликтами. Игра дает возможность клиенту обратиться в свою сферу "Тело/чувство" и осознать функции и значение своего симптома; увидеть его отрицательные/положительные аспекты; осмыслить симптом как способность реагировать на конфликты; достичь глубокого понимания симптома как средства личной интеграции, а также понять, в какую "игру" с ним играет его собственный симптом и в какую "игру" он сам играет со своим симптомом. Проективна техніка, представлена в цій статті, є інтеграцією методу позитивної психотерапії та концепції ігрової/сміхової компетентності 7С. Проективна методика представлена у вигляді трансформаційної психологічної гри "Медкарта", в основі якої лежить колода метафоричних асоціативних карт "Homo Ludens". Розроблена гра, в першу чергу, орієнтована на роботу з психосоматичними розладами, але в процесі апробації також продемонстрована її ефективність і в роботі з міжособистісними конфліктами. Гра дає можливість клієнту звернутися до своєї сфери "Тіло/почуття" та усвідомити функції і значення свого симптому; побачити його негативні/позитивні аспекти; осмислити симптом як здатність реагувати на конфлікти; досягти глибокого розуміння симптому як засобу особистісної інтеграції, а також зрозуміти, в яку "гру" з ним грає його власний симптом і в яку "гру" він сам з ним грає зі своїм симптомом. The projective technique presented in this article is an integration of positive psychotherapy method and the 7C concept of playfulness / ludic competence. The projective technique is presented in the form of transformational psychological game Medkarta based on a deck of metaphorical associative cards «Homo Ludens». The developed game is, first of all, focused on dealing with psychosomatic disorders, but the process of approbation also demonstrated its effectiveness in working with interpersonal conflicts. The game enables the client to turn to his «Body / feeling» sphere and become aware of the functions and meaning of his symptom; to see its negative/positive aspects; to comprehend the symptom as an ability to respond to conflicts; to reach a deep understanding of the symptom as a means of personal integration, and to understand what «game» his own symptom plays with him and what «game» he himself plays with his symptom.
- ДокументУНИВЕРСАЛЬНЫЕ И СПЕЦИФИЧЕСКИЕ ЧЕРТЫ ВЕРБАЛЬНОГО ПОВЕДЕНИЯ РЕСПОНДЕНТОВ ПОЗДНЕЙ ЗРЕЛОСТИ (НА МАТЕРИАЛЕ СТИМУЛА «ИГРИВОСТЬ»)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-01-23) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Бондарь, Ю. С.Статья посвящена выявлению универсальных и специфических черт вербального поведения респондентов поздней зрелости при исследовании стимула «игривость» как актуальной лексемы в языковом сознании жителей Украины. Универсальные черты в вербальном поведении испытуемых нашли свое отражение в лексемах «веселость», «котенок», «кокетство», «дети», «радость», «шутка». Специфические черты воплощены в лексемах «флирт», «секс», «женщина», «активность» и объясняются, в частности, снижением сексуальной и физической активности, усугублением десексуализации. Анализ единичных реакций дал основания для описания нового психолингвистического значения «адаптивность». Стаття присвячена виявленню універсальних та специфічних рис вербальної поведінки респондентів пізньої зрілості при дослідженні стимулу «грайливість» як актуальної лексеми в мовній свідомості жителів України. Універсальні риси у вербальній поведінки досліджуваних знайшли своє відображення в лексемах «веселість», «кошеня», «кокетство», «діти», «радість», «жарт». Специфічні риси втілені в лексемах «флірт», «секс», «жінка», «активність» і пояснюються, зокрема, зниженням сексуальної й фізичної активності, десексуалізацією. Аналіз одиничних реакцій дав підстави для опису нового психолінгвістичного значення "адаптивність". The article is focused on the results of psycho-linguistic test which aim was to reveal common and specific features in the verbal behavior of old age respondents while studying the stimuli “playfulness” as relevant lexeme in the linguistic consciousness of the residents of Ukraine speaking Russian fluently. Common features in the verbal behaviour of the respondents reflected in the lexemes “cheerfulness”, “kitten”, “coquetry”, “children”, “joy”, “joke”. Specific features in the verbal behaviour of the respondents reflected in the lexemes “flirting”, “sex”, “woman”, “activity”. They are easily explained by the psychophysiological peculiarities of this age, i.e. decreased sexual activity and further desexualization. The analysis of single reactions has provided the basis for the description of a new psycholinguistic meaning playfulness – “adaptation”.