Перегляд за Автор "Горбачова, І. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПрофесійна мобільність учителя в умовах інтеграції України в міжнародний освітній простір(Маріупольський державний університет, 2018-04-18) Горбачова, І. І.У тезах характеризуються різні варіанти виявлення професійної мобільності особистості, які стосуються й особистості вчителя. Проаналізовано результати анкетування вчителів з метою виявлення недоліків методичної роботи. Зазначено те, що формування професійної мобільності вчителів вимагає організації цілеспрямованої системної методичної роботи на засадах співпраці й партнерських стосунків. В тезисах характеризуются различные варианты выявления профессиональной мобильности личности, относятся и к личности учителя. Проанализированы результаты анкетирования учителей с целью выявления недостатков методической работы. Отмечено, что формирование профессиональной мобильности учителей требует организации целенаправленной системной методической работы на основе сотрудничества и партнерских отношений. In the theses, there are various options for identifying the professional mobility of the individual, and apply to the personality of the teacher. Analyzed the results of the survey of teachers in order to identify the shortcomings of methodological work. It is noted that the formation of professional mobility of teachers requires the organization of purposeful systematic methodical work on the basis of cooperation and partnership.
- ДокументПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ З ПОЗИЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Горбачова, І. І.Доведено актуальність проблеми професійної мобільності вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. З позиції авторського підходу сутність професійної мобільності розглянуто як формування компетентностей школярів шляхом використання активних методів і форм організації освітнього процесу. Наведено приклади ефективних методів і форм взаємодії вчителів історії з учнями, використання яких потребує методичної компетентності педагогів. The actuality of the problem of teacher’s professional mobility in the system of methodical work of institutions of general secondary education has been substantiated in the paper. From the standpoint of the author’s approach, the essence of professional mobility is considered as the formation of students’ competencies through the use of active methods and forms of organization of educational process. There are some examples of effective methods and forms of interaction between History teachers and students, and the use of these methods and forms require teachers’ methodological competence.
- ДокументФормування професійної мобільності вчителів : акмеологічний підхід, загальна середня освіта(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2019-04-08) Рибалко, Л. С.; Черновол-Ткаченко, Р. І.; Горбачова, І. І.У книзі розкрито сутність і зміст професійної мобільності вчителів та потенційні можливості акмеологічного підходу для її формування. Обґрунтовано педагогічні умови формування професійної мобільності педагогів у системі методичної роботи школи. Для керівників закладів освіти, широкого кола педагогів. В книге раскрыта сущность и содержание профессиональной мобильности учителей и потенциальные возможности акмеологического подхода для ее формирования. Обоснованы педагогические условия формирования профессиональной мобильности педагогов в системе методической работы школы. Для руководителей учреждений образования, широкого круга педагогов. The book reveals the essence and content of teachers' professional mobility and the potential possibilities of the acmeological approach for its formation. The pedagogical conditions for the formation of professional mobility of teachers in the system of methodological work of the school are justified. For heads of educational institutions, a wide range of teachers.