Перегляд за Автор "Гончаренко, М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEAM-освіта як сучасний освітній тренд(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Гончаренко, М.У статті розглянуто STEAM-освіту - це новітній напрям у навчально-виховному процесі, що дозволяє навчити учнів досліджувати світ, застосовуючи одночасно такі напрями, як Science (наука), Technology (технології), Engineering (інженерія), Arts (мистецтво) та Mathematics (математика), які вивчаються не окремо, а у комплексі. Зазначено, що STEAM-освіта здатна суттєво змінити навчально-виховний процес початкової школи, переорієнтувати його на посилення мотивації навчання та його практичу спрямованість. The article discusses STEAM education - this is the newest direction in the educational process, which allows students to be taught to explore the world, simultaneously applying such areas as Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics (mathematics), which are not studied separately, but in a complex. It is noted that STEAM education is capable of significantly changing the educational process of primary school, reorienting it to strengthening the motivation of learning and its practical orientation.
- ДокументВикористання інноваційних освітніх технологій у вивченні природничої освітньої галузі початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Гончаренко, М.У статті розглянуто використання інноваційних освітніх технологій у вивченні природничої освітньої галузі початкової школи. Природнича освітня галузь надає великі можливості для застосування інтерактивних освітніх технологій у її вивченні, тим самим стимулюючи уяву, креативність та інтелектуальний розвиток учнів початкової школи. Зауважено, що використання інноваційних освітніх технологій у вивченні природничої освітньої галузі є перспективним освітнім напрямом, що відкриває перед молодшими школярами можливості для розвитку їхньої творчої активності. The article examines the use of innovative educational technologies in the study of elementary school science education. The field of natural education provides great opportunities for the use of interactive educational technologies in its study, thereby stimulating the imagination, creativity and intellectual development of elementary school students. It is noted that the use of innovative educational technologies in the study of the natural educational field is a promising educational direction that opens up opportunities for younger schoolchildren to develop their creative activity.
- ДокументСУТЬ ТА ЗМІСТ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Гончаренко, М.У статті порушено питання визначення суті та змісту поняття «пошуково-дослідна діяльність». Показано зв’язок пошуково-дослідної діяльності зі змістом освіти, інноваційною діяльністю закладу загальної середньої освіти. Наведено приклади вмінь, які можна сформувати у здобувачів базової середньої освіти, якщо вибудовувати пошуково-дослідну діяльність за вказаними у статті напрямами. The article deals with the issue of defining the essence and content of the concept of "research and development activity". The connection of research and development activities with the content of education and innovative activities of general secondary education institutions is shown. The author gives the examples of skills that can be formed in school students if the research activity is based on the specified directions.