Перегляд за Автор "Гонтар, А. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ СПОРТИВНОЇ АНІМАЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Гонтар, А. С.У публікації проаналізовано використання спортивної анімації в підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Спортивна анімація – це досить нова назва освітньої діяльності майбутніх учителів фізичної культури. У сучасному суспільстві ігри та розваги, змагання та різні види рекреаційних послуг вважаються анімацією, яка має різнобічний характер та впливає на життєві потреби, інтереси та вимоги людей. Зазначено, що спортивна анімація в усіх своїх проявах є основою сучасної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. The publication analyses the use of sports animation in the training of future physical education teachers. Sports animation is a fairly new name for the educational activity of future physical education teachers. In modern society, games and entertainment, competitions and various types of recreational services are considered to be animation, which has a multifaceted nature and affects the life needs, interests and requirements of people. It is noted that sports animation in all its manifestations is the basis of modern training of future physical education teachers.
- ДокументВплив занять спортом на інтелектуальний розвиток спортсменів(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; Асоціація російськомовних вчених штату Масачусетс, м. Бостон, США, 2019) Голенков, А. А.; Гонтар, А. С.Обґрунтовано думку про те, що у процесі занять спортом тренер і спортсмен повинні прагнути не до однобічного розвитку, а до гармонії розуму, душі і тіла. Історичним прикладом переваг такого підходу до виховання є перемога Афін над Спартою. Перші надавали перевагу гармонії розвитку, другі надавали перевагу лише тілесному розвитку. Обосновано мнение о том, что в процессе занятий спортом тренер и спортсмен должны стремиться не к одностороннему развитию, а к гармонии разума, души и тела. Историческим примером преимуществ такого подхода к воспитанию является победа Афин над Спартой. Первые предпочитали гармонию развития, вторые предпочитали только телесное развитие. The opinion is substantiated that in the process of playing sports a coach and an athlete should strive not for one-sided development, but for harmony of mind, soul and body. A historical example of the benefits of this parenting approach is the victory of Athens over Sparta. The former preferred the harmony of development, the latter preferred only bodily development.