Перегляд за Автор "Го, Цзянькунь"
Зараз показано 1 - 12 з 12
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБесіди про художнє мистецтво як засіб комунікативної взаємодії з молодшими школярами(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2022) Го, ЦзянькуньУ статті йдеться про використання словесних методів навчання й виховання в початковій школі. На прикладі занять з освітньої галузі «Мистецтво» розглянуто використання бесід як засобу комунікативної взаємодії. Визначено, що в сучасних реаліях бесіда залишається дієвим видом словесних методів, але вже набуває осучаснених форм організації та проведення. The article deals with the use of verbal methods of teaching and education in primary school. The use of conversations as a means of communicative interaction is considered on the example of classes in the educational field «Art». It was determined that in modern realities the conversation remains an effective type of verbal methods, but it is already acquiring modernized forms of organization and conduct.
- ДокументВикористання словесних методів навчання на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі(International Science Group, 2022-11-08) Го, ЦзянькуньУ публікації розкрито особливості використання словесних методів навчання на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі. The publication reveals the features of using verbal teaching methods in fine arts lessons in elementary school.
- ДокументВплив культурних особливостей на спілкування вчителів з молодшими школярами у закладах освіти КНР(DEL c.z., 2024-10-20) Го, ЦзянькуньУ публікації описано вплив культурних особливостей на спілкування вчителів з молодшими школярами у закладах освіти КНР. The publication describes the influence of cultural characteristics on teachers' communication with younger students in educational institutions in China.
- ДокументКомунікативна взаємодія: поняття, зміст і характеристика(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2023) Го, ЦзянькуньУ статті здійснено порівняльний аналіз підходів до розуміння взаємодії та комунікативної взаємодії в освітньому середовищі. Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що сучасні системи освіти постійно оновлюють не лише методичний інструментарій, а й стратегії побудови освітнього середовища. У сучасних умовах продуктивними є стратегії комунікативної взаємодії всіх учасників освітнього процесу, оскільки вони реалізують ціннісноорієнтовану парадигму навчання. Найбільш значущим, на наш погляд, є те, що комунікативна взаємодія з позиції субʼєктного навчання виступає як акт співпраці та співтворчості. Стаття містить різні тлумачення понять «взаємодія» і «комунікативна взаємодія». Виявлено, що поняття «взаємодія» може трактуватися як обмін інформацією, спільна продуктивна дія, діяльність, спрямована на досягнення конкретних прогнозованих результатів, особливий тип взаємовпливу на основі комунікативного обміну. Комунікативна ж взаємодія націлена на набуття мовного й мовленнєвого досвіду, спрямована на здобуття нових знань чи розширення знань, що існували раніше. Доведено, що в основі будь-якої взаємодії лежить позитивна мотивація та зацікавленість в одержанні позитивного результату, у час як комунікативна взаємодія може проходити як у позитивних (демократичних), так і негативних (авторитарних) стилях спілкування. На підставі вивчених матеріалів сформульовано авторське визначення поняття «комунікативна взаємодія», що полягає в розумінні її як процесу обопільно активного обміну інформацією з метою рівноправного діалогу суб’єктів освітнього процесу. Вивчення сутності поняття дозволило виділити у структурі комунікативної взаємодії три компоненти: поведінку, афект і ціле покладання. Окреслено перспективи подальших напрямів досліджень, які полягають у дослідженні сутнісних характеристик структурних компонентів комунікативної взаємодії в освітньому середовищі. The article provides a comparative analysis of approaches to understanding interaction and communicative interaction in the educational environment. The relevance of the research topic is determined by the fact that modern education systems are constantly updating not only methodological tools, but also strategies for building an educational environment. In modern conditions, strategies of communicative interaction of all participants in the educational process are productive, as they implement a value-oriented learning paradigm. The most significant, in our opinion, is that communicative interaction from the perspective of subject learning acts as an act of cooperation and co-creation. The article contains different interpretations of the concepts «interaction» and «communicative interaction». It was revealed that the concept of «interaction» can be interpreted as an exchange of information, a joint productive action, an activity aimed at achieving specific predicted results, a special type of mutual influence based on communicative exchange. Communicative interaction is aimed at acquiring language and speech experience, aimed at acquiring new knowledge or expanding previously existing knowledge. It is proven that the basis of any interaction is positive motivation and interest in obtaining a positive result, while communicative interaction can take place in both positive (democratic) and negative (authoritarian) styles of communication. On the basis of the studied materials, the author’s definition of the concept of «communicative interaction» was formulated, which consists in understanding it as a process of mutually active exchange of information with the aim of an equal dialogue of the subjects of the educational process. The study of the essence of the concept made it possible to distinguish three components in the structure of communicative interaction: behavior, affect, and the whole attitude. Prospects for further directions of research, which consist in the study of the essential characteristics of the structural components of communicative interaction in the educational environment, are outlined.
- ДокументНові освітні тенденції у викладанні образотворчого мистецтва в КНР після пандемії(ГО “Наукова спільнота”, 2024-09-19) Го, ЦзянькуньУ публікації описано нові освітні тенденції у викладанні образотворчого мистецтва в КНР після пандемії. The publication describes new educational trends in fine arts teaching in China after the pandemic.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ОПАНУВАННЯ ХУДОЖНІХ ТЕХНІК(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Го, ЦзянькуньУ публікації розглянуто особливості комунікативної взаємодії з молодшими школярами в процесі опанування художніх технік. Зазначено, що комунікативна взаємодія з молодшими школярами під час опанування художніх технік не зводиться до примітивного інструктажу, а має на меті формування інтегрувальної компетентності, що передбачає здатність до здійснення всебічного аналізу, творчої реалізації потенціалу на нових рівнях. The publication deals with the peculiarities of communicative interaction with junior schoolchildren in the process of mastering artistic techniques. It is noted that communicative interaction with junior schoolchildren in the process of mastering artistic techniques is not reduced to primitive instruction, but aims to form integrative competence, which provides the ability to carry out a comprehensive analysis, creative realisation of potential at new levels.
- ДокументПорівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в Україні та Китайській Народній Республіці(Педагогічна Академія: наукові записки, 2024) Го, ЦзянькуньМетою статті було здійснення порівняльного аналізу професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в Україні та Китайській Народній Республіці. У роботі використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, синтез, дедукція, конкретизація, узагальнення. У результатах дослідження стверджується, що в Україні професійна підготовка вчителів образотворчого мистецтва орієнтована на багатосторонній розвиток особистості учня, формування в нього творчих здібностей та естетичних цінностей. Освітні програми закладів вищої освіти передбачають вивчення як традиційних, так і сучасних технік образотворчого мистецтва, а також методик їх викладання. Значна увага приділяється практичним заняттям, що дозволяють здобувачам набути необхідних навичок для подальшої професійної діяльності. У Китайській Народній Республіці професійна підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва також має свої особливості. Важливу увагу приділяють вивченню культурної спадщини та її збереженню, що відображається в освітніх програмах. Дослідження демонструє, що, незважаючи на різні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва, обидві країни мають спільну мету – підготовка висококваліфікованих спеціалістів, здатних передавати знання й уміння учням, формувати їхні творчі здібності та естетичний смак. У висновках зазначається, що професійна підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва в Україні та Китайській Народній Республіці має як спільні риси, так і суттєві відмінності. Порівняльний аналіз дозволяє виявити сильні та слабкі сторони обох систем, що може бути корисним для подальшого вдосконалення освітніх програм. Таким чином, порівняльне дослідження професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в Україні та Китайській Народній Республіці сприяє розумінню особливостей національних освітніх систем та формуванню кращих практик для підготовки висококваліфікованих фахівців у цій галузі. The purpose of the article was to conduct a comparative analysis of the professional training of future teachers of fine arts in Ukraine and the People’s Republic of China. The article uses such general scientific methods as analysis, synthesis, deduction, concretization, and generalization. The results of the study claim that in Ukraine, the professional training of fine art teachers is focused on the multifaceted development of the student’s personality, the formation of his creative abilities and aesthetic values. Educational programs of higher educational institutions include the study of both traditional and modern techniques of fine art, as well as the methodology of their teaching. Considerable attention is paid to practical tasks, which allows students to acquire basic skills for further professional activity. In the People’s Republic of China, the professional training of future art teachers also has its own characteristics. Special attention is paid to the study of cultural heritage and its preservation, which is reflected in the educational programs. The study shows that, despite different approaches to the professional training of future art teachers, both countries have a common goal - the training of highly qualified specialists capable of imparting knowledge and skills to students, forming their creative abilities and aesthetic taste. The conclusions state that the professional training of future art teachers in Ukraine and the People’s Republic of China has both common features and significant differences. In Ukraine, educational programs are focused on multifaceted personality development, formation of students’ creative abilities and aesthetic values. Comparative analysis allows you to identify the strengths and weaknesses of both systems, which can be useful for further improvement of educational programs. Thus, a comparative study of the professional training of future teachers of fine arts in Ukraine and the People’s Republic of China contributes to the understanding of the peculiarities of national educational systems and the formation of best practices for the training of highly qualified specialists in this field.
- ДокументПотенціал діалогу як форми комунікативної взаємодії в освітньому процесі(Класичний приватний університет, 2024) Го, ЦзянькуньСтаттю присвячено дослідженню потенціальних можливостей діалогу як форми комунікативної взаємодії між учителем та школярами. На основі вивчення наукової літератури окреслено теоретичні підходи до розуміння діалогу, комунікативної та діалогічної взаємодії. Розкрито розуміння проблеми діалогу в контексті філософії, психології, і педагогіки, виділено підстави для розгляду педагогічного аспекту діалогічної взаємодії. Доведено, що діалогічна взаємодія розуміється як процес специфічної діяльності учасників освітнього процесу, який характеризується наявністю єдиної мети та загальною мотивацією, наявністю кінцевих результатів, а також єдиного простору й одночасності виконання індивідуальної діяльності. Зроблено припущення, що основними принципами діалогічної взаємодії в освітньому процесі мають бути:значуща інформація, повага та прийняття, активне слухання, відкритість і чесність. Узагальнено методи комунікативної взаємодії, а саме, запитання та відповіді, зворотний зв’язок, групові обговорення, гра та імітація. Виділено стратегії ефективної діалогічної взаємодії: заохочення ініціативи, позитивне підкріплення, урахування вікових особливостей. У статті розглянуто можливості використання різних видів комунікативної взаємодії вчителя й учня задля мотивації до навчання, пояснення вихідних даних проблемних чи навчальних ситуацій, обговорення алгоритму виконання конкретного виду роботи, розмірковування з приводу способів виконання обсягів роботи, прогнозування та обговорення якості одержаних результатів. Зроблено висновок, що діалогічна взаємодія вчителя та учнів на уроках має суттєвий потенціал для покращення освітнього процесу. Вона сприяє розвитку критичного мислення, підвищенню мотивації та замученості кожного учня в освітній процес, розвитку комунікативних навичок та індивідуалізації навчання. Упровадження методів та стратегій діалогічної взаємодії в освітній процес дозволяє створити більш динамічне та продуктивне освітнє середовище, у якому кожен учень почувається активним учасником та має можливість реалізувати свою особистісну позицію. The article is devoted to the study of the potential possibilities of dialogue as a form of communicative interaction between the teacher and schoolchildren. Based on the study of scientific literature, theoretical approaches to understanding dialogue, communicative and dialogical interaction are outlined. The understanding of the problem of dialogue in the context of philosophy, psychology, and pedagogy is revealed, the grounds for considering the pedagogical aspect of dialogic interaction are highlighted. It has been proven that dialogic interaction is understood as a process of specific activity of participants in the educational process, which is characterized by the presence of a single goal and common motivation, the presence of final results, as well as a single space and simultaneous performance of individual activities. It is assumed that the main principles of dialogical interaction in the educational process should be: meaningful information, respect and acceptance, active listening, openness and honesty. The methods of communicative interaction are summarized, namely, questions and answers, feedback, group discussions, play and imitation. Strategies for effective dialogic interaction are highlighted: encouraging initiative, positive reinforcement, taking into account age characteristics. The article examines the possibilities of using different types of communicative interaction between a teacher and a student for motivation to study, explaining the initial data of problematic or educational situations, discussing the algorithm for performing a specific type of work, thinking about ways to perform the scope of work, forecasting and discussing the quality of the results obtained. It was concluded that the dialogic interaction of the teacher and students in the lessons has a significant potential for improving the educational process. It contributes to the development of critical thinking, increasing the motivation and involvement of each student in the educational process, the development of communication skills, and the individualization of learning. The implementation of methods and strategies of dialogical interaction in the educational process allows to create a more dynamic and productive educational environment in which every student feels like an active participant and has the opportunity to realize his personal position.
- ДокументПроблеми підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до комунікативної взаємодії з молодшими школярами в КНР(Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2024-10-17) Го, ЦзянькуньУ публікації розкрито проблеми підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до комунікативної взаємодії з молодшими школярами в КНР. The publication reveals the problems of preparing future teachers of fine arts for communicative interaction with younger schoolchildren in China.
- ДокументРоль уроків образотворчого мистецтва у формуванні комунікативних умінь молодших школярів(Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А. С. Макаренка, 2023-12-08) Го, ЦзянькуньУ публікації розкрито роль уроків образотворчого мистецтва у формуванні комунікативних умінь молодших школярів. The publication reveals the role of fine arts lessons in developing the communication skills of younger schoolchildren.
- ДокументФормування комунікативних умінь у майбутніх учителів образотворчого мистецтва: досвід українських ЗВО(Scholarly Publisher ICSSH, 2024-06-12) Го, ЦзянькуньУ публікації розкрито шляхи формування комунікативних умінь у майбутніх учителів образотворчого мистецтва в українських ЗВО. The publication reveals ways to develop communicative skills in future teachers of fine arts in Ukrainian higher education institutions.
- ДокументШляхи формування комунікативної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2023-11-16) Го, ЦзянькуньУ публікації описано шляхи формування комунікативної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. The publication describes ways to develop the communicative competence of future teachers of fine arts.