Перегляд за Автор "Герасименко, А. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктуальність підготовки майбутніх соціальних працівників до корекції девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Герасименко, А. Ю.Автором у статті було зазначено актуальність підготовки майбутніх соціальних працівників до корекції девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти. Автором в статье было указано актуальность подготовки будущих социальных работников к коррекции девиантного поведения подростков в учреждении общего среднего образования. The author noted the urgency of training future social workers to correct deviant behavior of adolescents in general secondary education.
- ДокументКорекція девіантної поведінки підлітків як один із пріоритетних напрямків соціальної роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Герасименко, А. Ю.У статті проаналізовані юридичний, психологічний, соціологічний, педагогічний, соціально-педагогічний підходи до визначення поняття «девіантна поведінка»; здійснено аналіз причин виникнення девіантної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти; виділені критерії поведінки, яка відхиляється від норми, що дає підстави стверджувати про необхідність і можливість проведення результативної профілактичної роботи; на основі аналізу наукової літератури описані види девіантної поведінки підлітків, які впливають на всебічний розвиток особистості та її соціалізацію; виявлені форми, у яких може виражатися поведінка підлітків, що відхиляється від норми; розкрито поняття «соціальна корекція»; схарактеризовано напрямки корекційного соціально-педагогічного впливу: відновлення, компенсування, стимулювання та виправлення, описані етапи роботи соціального педагога з соціально-педагогічної корекції девіантної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти. В статье проанализированы юридический, психологический, социологический, педагогический, социально-педагогический подходы к определению понятия «девиантное поведение»; осуществлен анализ причин возникновения девиантного поведения подростков в учреждениях общего среднего образования; выделены критерии отклонения поведения от нормы, что дает основания утверждать о необходимости и возможности проведения результативной профилактической работы; на основе анализа научной литературы описаны виды девиантного поведения подростков, влияющих на всестороннее развитие личности и ее социализации; обнаружены формы, в которых может выражаться поведение подростков отклоняющегося от нормы; раскрыто понятие «социальная коррекция»; охарактеризованы направления коррекционного социально-педагогического воздействия: восстановление, компенсации, стимулирование и исправление, описаны этапы работы социального педагога по социально-педагогической коррекции девиантного поведения подростков в учреждениях общего среднего образования. In article legal, psychological, sociological, pedagogical, social and pedagogical approaches to definition of the concept "deviant behaviour" are analysed; the analysis of the causes of deviant behavior of teenagers in institutions of the general secondary education is carried out; criteria of behavior which deviates norm that gives the grounds to claim about need and a possibility of carrying out productive scheduled maintenance are marked out; on the basis of the analysis of scientific literature types of deviant behavior of teenagers which influence all-round development of the personality and her socialization are described; forms in which the behavior of teenagers deviating norm can be expressed are found; the concept "social correction" is opened; the directions of correctional social and pedagogical influence are characterized: updating, compensation, stimulation and correction, are described stages of work of the social teacher on social and pedagogical correction of deviant behavior of teenagers in institutions of the general secondary education.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних працівників до корекції девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Герасименко, А. Ю.У статті дано визначення поняття "підлітковий вік", як складний період в розвитку особистості; виявлені різні підходи до визначення поняття "девіантна поведінка підлітка", як така, що порушує моральні та правові норми суспільства; розкрито соціальну корекцію як один із важливих напрямів соціальної роботи з подолання девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти; дано авторське визначення поняття "професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з корекції девіантної поведінки підлітків"; виділено компоненти готовності майбутніх соціальних працівників до корекції девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти: когнітивний, мотиваційно-особистісний та діяльнісний; розроблено та експериментально перевірено комплекс засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до корекції девіантної поведінки підлітків у закладі загальної середньої освіти, до складу якого входять лекційні, семінарські та виховні заняття, що сприяють засвоєнню здобувачами основних теоретичних положень та практичних умінь. В статье дано определение понятия "подростковый возраст", как сложный период в развитии личности; выявлены различные подходы к определению понятия "девиантное поведение подростка", как нарушающее моральные и правовые нормы общества; раскрыто социальную коррекцию как одно из важных направлений социальной работы по преодолению девиантного поведения подростков в учреждении общего среднего образования; дано авторское определение понятия "профессиональная подготовка будущих социальных работников к работе по коррекции девиантного поведения подростков"; выделены компоненты готовности будущих социальных работников к коррекции девиантного поведения подростков в учреждении общего среднего образования: когнитивный, мотивационно-личностный и деятельностный; разработан и экспериментально проверен комплекс средств подготовки будущих социальных работников к коррекции девиантного поведения подростков в учреждении общего среднего образования, в состав которого входят лекционные, семинарские и воспитательные занятия, способствующие усвоению соискателями основных теоретических положений и практических умений. In article definition of the concept "teenage age" as the difficult period in development of the personality is given; various approaches to definition of the concept "deviant behavior of the teenager" as breaking moral and precepts of law of society are revealed; it is opened social correction as one of the important directions of social work on overcoming deviant behavior of teenagers in establishment of the general secondary education; author᾽s definition of the concept "vocational training of future social workers to work on correction of deviant behavior of teenagers" is given; it is allocated components of readiness of future social workers for correction of deviant behavior of teenagers in establishment of the general secondary education: cognitive, motivational and personal and activity; the complex of means of training of future social workers for correction of deviant behavior of teenagers in establishment of the general secondary education which part the lecture, seminar and practical training promoting assimilation by students of the basic theoretical provisions and practical abilities is is developed and experimentally checked.