Перегляд за Автор "Гахреманіфар, Н."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПЕРСОНАЛІЇ ЛІКАРІВ ДАВНЬОГО ІРАНУ: ЕТНОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ(Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, Гельветика, 2020-12-23) Гахреманіфар, Н.; Петрова Озель, Л. П.У якості дослідницької задачі авторами була здійснено спроби оцінити персоналії лікарів Давнього Ірану та етнокультурний аспект цієї теми. У парадигмі культур із давніми традиціями лікування й зцілення, поширення й популяризації здорового способу життя одне з почесних місць належить медико-культурним надбанням Ірану (Персії) як цивілізації, що дала світу низку персоналій лікарів-універсалів, шкіл і напрямів, чиє новаторство, прогресивні погляди, підходи до лікування та оздоровлення актуальні й нині, а також потребують більш глибокого аналізу, осмислення та популяризації. В качестве исследовательской задачи авторами были предприняты попытки оценить персоналии врачей Древнего Ирана и этнокультурный аспект этой темы. В парадигме культур с давними традициями лечения и исцеления, распространения и популяризации здорового образа жизни одно из почетных мест принадлежит медико-культурному достоянию Ирана (Персии) как цивилизации, давшей миру ряд персоналий врачей-универсалов, школ и направлений, чье новаторство, прогрессивные взгляды, подходы к лечению и оздоровлению актуальны и ныне, а также требуют более глубочайшего анализа, осмысления и популяризации. As a research task, the authors attempted to evaluate the personalities of the doctors of Ancient Iran and the ethno-cultural aspect of this topic. In the paradigm of cultures with a long tradition of treatment and healing, dissemination and promotion of healthy lifestyles, one of the places of honor belongs to the medical and cultural heritage of Iran (Persia) as a civilization that gave the world a number of versatile doctors, schools and trends, whose innovations, progressive views, approaches to treatment and healing are still relevant today, and require deeper analysis, understanding and popularization.