Перегляд за Автор "Галас, Т. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГОТОВНІСТЬ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Галас, Т. В.У статті розглянуто професійну підготовку майбутніх педагогів, яка формує готовність високого рівня розвитку мотиваційних, пізнавальних, емоційних та вольових процесів особистості, який забезпечує успіх майбутньої діяльності; адекватна настанова на майбутню діяльність. Основними підходами щодо визначення змісту і структури готовності майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності є такі: функціональний, де готовність виступає цілісним інтегративним особистісним утворенням, яке містить різні компоненти: сукупність знань, умінь, навичок, особистісних якостей, адекватних вимогам та змісту професійної діяльності; особистісно-діяльнісний, у межах якого готовність окреслюється як характеристика особистості, що забезпечує можливість ефективно виконувати професійні функції; результативно-діяльністний, що визначає готовність як результат процесу підготовки до певної роботи. В статье рассмотрена профессиональная подготовка будущих педагогов, которая формирует готовность высокого уровня развития мотивационных, познавательных, эмоциональных и волевых процессов личности, который обеспечивает успех будущей деятельности; адекватная установка на будущую деятельность. Основными подходами к определению содержания и структуры готовности будущих социальных педагогов к профессиональной деятельности являются: функциональный, где готовность выступает целостным интегративным личностным образованием, содержит различные компоненты: совокупность знаний, умений, навыков, личностных качеств, адекватных требованиям и содержания профессиональной деятельности; личностно-деятельностный, в рамках которого готовность определяется как характеристика личности, обеспечивает возможность эффективно выполнять профессиональные функции; результативно-деятельностный, что определяет готовность как результат процесса подготовки к определенной роботе. The article considers the professional training of future teachers, which forms a high level of readiness development of motivational, cognitive, emotional and volitional processes of the individual, which ensures the success of future activities; adequate guidance for future ctivities. The main approaches to determining the content and structure of readiness of future social educators for professional activity are as follows: functional, where readiness is a holistic integrative personal education, which contains various components: a set of knowledge, skills, abilities, personal qualities, adequate to the requirements and content of professional activity; personal-activity, within which readiness is defined as a characteristic of the individual, which provides an opportunity to effectively perform professional functions; productive activity, which determines readiness as a result of the process of preparation for a particular job.
- ДокументМЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ДО ШКІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Галас, Т. В.В статті розглянуто адаптацію як процес і результат пристосування до умов мікросередовища. Як цілісний процес для дітей молодшого шкільного віку з особливими потребами адаптація містить: фізіологічні зміни (психічну реакцію, чутливість); психічний розвиток (здібності, потреби, увага); пізнавальні процеси (навчання, придбання знань, навичок, норми поведінки); активний вплив суб’єкта адаптації на себе самого та середовище (осмислення ситуації, цілеспрямована діяльність, тощо). В статье рассмотрена адаптация как процесс и результат приспособления к условиям микросреды. Как целостный процесс для детей младшего школьного возраста с особыми потребностями адаптация содержит физиологические изменения (психическую реакцию, чувствительность) психическое развитие (способности, потребности, внимание); познавательные процессы (обучение, приобретение знаний, навыков, нормы поведения); активное воздействие субъекта адаптации на себя самого и среду (осмысление ситуации, целенаправленная деятельность и т. д.). The article deals with adaptation as a process and result of adaptation to the microenvironment. As a holistic process for primary school children with special needs adaptation contains physiological changes (mental reaction, sensitivity) mental development (abilities, needs, attention); cognitive processes (learning, acquisition of knowledge, skills, behaviour norms); active influence of the subject of adaptation on himself/herself and environment (comprehension of situation, purposeful activity, etc.).
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації технології адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Галас, Т. В.У статті доведено важливість включення в підготовку майбутніх соціальних педагогів технології адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища. Охарактеризовано мету, завдання, принципи (гуманізму, цілеспрямованості, опори на можливості першокласника, індивідуального та диференційованого підходу, системності) реалізації технологія адаптації дітей з особливими потребами до інклюзивного освітнього середовища. Наведено форми соціальної роботи з адаптації за кожним етапом (діагностичного, діяльнісного, підсумкового) технології. В статье доказана важность включения в подготовку будущих социальных педагогов технологии адаптации детей с особыми потребностями в инклюзивную образовательную среду. Охарактеризованы цели, задачи, принципы (гуманизма, целеустремленности, опоры на возможности первоклассника, индивидуального и дифференцированного подхода, системности) реализации технологии адаптации детей с особыми потребностями в инклюзивной образовательной среде. Приведены формы социальной работы по адаптации за каждым этапом (диагностического, деятельностного, итогового) технологии. The article proves the importance of including in the training of future social educators the technology of adaptation of children with special needs to an inclusive educational environment. The purpose, tasks, principles (humanism, purposefulness, reliance on the possibilities of the first-grader, individual and differentiated approach, systematization) of the technology of adaptation of children with special needs to the inclusive educational environment are characterized. Forms of social work on adaptation at each stage (diagnostic, activity, final) of technology are given.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища: теоретичний аспект(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Галас, Т. В.У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх фахівців в умовах інклюзивного освітнього середовища. Сучасний соціальний працівник зобов’язаний володіти знаннями та навичками роботи в інклюзивному середовищі, застосовувати спеціальні прийоми та методи, вдосконалювати інклюзивну компетентність. В статье освещена проблема подготовки будущих специалистов в условиях инклюзивной образовательной среды. Современный социальный работник обязан владеть знаниями и навыками работы в инклюзивной среде, применять специальные приемы и методы, совершенствовать инклюзивную компетентность. The article highlights the problem of training future professionals in an inclusive educational environment. The modern social worker should have knowledge and skills to work in an inclusive environment, apply special techniques and methods, improve inclusive competence.