Перегляд за Автор "Гавричкова, В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПрактична підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до формування гендерної культури у дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024-05-09) Костіна, В.; Терещенко, В.; Гавричкова, В.Мета дослідження полягає у визначенні ефективних шляхів і засобів у практичній підготовці майбутніх фахівців соціальної галузі до формування гендерної культури у дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану. Зазначено, що ефективними шляхами професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до розвитку гендерної культури здобувачів загальної середньої та спеціальної освіти на засадах інклюзії є використання у процесі їхньої практичної підготовки проєктного методу у поєднанні з менторською взаємодією з соціальним педагогом-методистом бази практики, класними керівниками та педагогами-методистами з питань гендерно-чутливого соціального виховання у шкільному середовищі. The purpose of the research is to determine effective ways and means in the practical training of future specialists in the social field for the formation of gender culture in children with special educational needs in the conditions of martial law. It is noted that effective ways of professional training of future specialists in the social sector to develop the gender culture of students of general secondary and special education on the basis of inclusion are the use of the project method in the process of their practical training in combination with mentoring interaction with a social pedagogue-methodologist of the practice base, class leaders and teachers - Methodists on issues of gender-sensitive social education in the school environment.