Перегляд за Автор "Вінникова, А. Ю."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕДІА ТЕХНОЛОГІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Вінникова, А. Ю.Випускна кваліфікаційна робота присвячена застосуванню медіатехнологій в початковій школі як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів. У роботі розкрито сутність поняття «пізнавальна діяльність молодших школярів», зокрема розкрито особливості активізації пізнавальної діяльності молодших школярів у процесі навчання. Здійснено емпіричне дослідження активізації пізнавальної діяльності молодших школярів засобами медіатехнологій, проаналізовано результати емпіричного дослідження та надано методичні рекомендації з підготовки та проведенню уроків з використанням засобів медіатехнологій для активізації пізнавальної діяльності молодших школярів. Результатом проведеного емпіричного дослідження стало доведення теоретичної значимості досліджуваного питання, що дозволяє збагатити та поглибити знання у сфері активізації пізнавальної діяльності молодших школярів засобом використання медіатехнологій. The graduation thesis is devoted to the application of media technologies in primary school as a means of activating the cognitive activity of students. The work reveals the essence of the concept of «cognitive activity of younger schoolchildren», in particular, reveals the features of activation of cognitive activity of younger schoolchildren in the learning process. An empirical study of the activation of the cognitive activity of younger schoolchildren by means of media technologies was carried out, the results of the empirical study were analyzed and methodological recommendations were provided for the preparation and conduct of lessons using media technologies to activate the cognitive activity of younger schoolchildren. The result of the conducted empirical research was the proof of the theoretical significance of the researched question, which allows to enrich and deepen knowledge in the field of activating the cognitive activity of younger schoolchildren by means of using media technologies.