Перегляд за Автор "Вільхівська, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМІСЦЕ І РОЛЬ ФІЗКУЛЬТХВИЛИНОК НА УРОКАХ ПИСЬМА В 1 КЛАСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Вільхівська, М.У публікації розглянуто роль фізкультхвилинок на уроках письма. Фізкультхвилинка – це комплекс різноманітних вправ, які впроваджуються під час навчальних занять з метою підвищення ефективності як учнів, так і вчителів. Вона спрямована на зняття втоми, надання організму можливості відпочити й поліпшення роботи нервової системи та м’язів. Зазначено, що введення фізкультхвилинок на уроках письма в першому класі є важливим кроком у забезпеченні повноцінного розвитку молодших школярів. Це важлива практика, яка сприяє покращенню як фізичного, так і навчального середовища для молодших школярів. The publication examines the role of physical education minutes in writing lessons. A physical education minute is a set of various exercises that are implemented during training sessions with the aim of increasing the efficiency of both students and teachers. It is aimed at relieving fatigue, giving the body the opportunity to rest and improving the work of the nervous system and muscles. It is noted that the introduction of physical education minutes in writing lessons in the first grade is an important step in ensuring the full development of younger schoolchildren. This is an important practice that helps improve both the physical and learning environment for younger students.
- ДокументОрганізація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у Новій українській школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Вільхівська, М.В статті розглянуто організацію інклюзивного навчання. Інклюзивна освіта – це гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітньої школи. Освітній процес ґрунтується на наданні права дитини отримувати освіту за місцем проживання. Інклюзивна освіта вважається питанням не тільки освітньої, а й суспільної, психічної складової. В статье рассмотрена организация инклюзивного обучения. Инклюзивное образование – это гибкая, индивидуализированная система обучения детей с особенностями психофизического развития в условиях общеобразовательной школы. Образовательный процесс основывается на предоставлении права ребенка получать образование по месту жительства. Инклюзивное образование считается вопросом не только образовательной, но и общественной, психической составляющей. The article examines the organisation of inclusive education. Inclusive education is a flexible, individualised system of education of children with special needs in the conditions of general education school. The educational process is based on granting a child the right to receive education in the place of residence. Inclusive education is considered to be not only an educational issue, but also a social and mental one.