Перегляд за Автор "Візіренко, О. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСоціально-педагогічна діяльність з профорієнтації учнів у закладах освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Візіренко, О. В.В статті розглянуто процес професійної орієнтації учнів в Україні. Відмічено, що метою системи професійної орієнтації є формування в учнівської молоді уміння обирати сферу професійної діяльності, яка оптимально відповідає особливостям запиту ринку праці. У зв’язку з цим профорієнтація в старшій школі повинна вирішувати певні завдання, а саме формування особистості працівника нового типу, що забезпечить ефективне використання кадрового потенціалу. В статье рассмотрен процесс профессиональной ориентации учащихся в Украине. Отмечено, что целью системы профессиональной ориентации является формирование у учащейся молодежи умение выбирать сферу профессиональной деятельности, которая оптимально соответствует особенностям запроса рынке труда. В связи с этим профориентация в старшей школе должна решать определенные задачи, а именно формирование личности работника нового типа, что обеспечит эффективное использование кадрового потенциала. The article considers the process of professional orientation of students in Ukraine. It is noted that the purpose of the system of professional orientation is to form the students' ability to choose the sphere of professional activity, which optimally corresponds to the peculiarities of the labor market demand. In this regard, career guidance in high school should solve certain problems, namely, the formation of the personality of a worker of a new type, which will ensure the effective use of human resources.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Візіренко, О. В.У статті розглядається процес підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до здійснення профорієнтаційної роботи у закладах загальної середньої освіти, що є важливим напрямом професійної діяльності соціального педагога. Доведено, що ефективність профорієнтаційної діяльності визначається професійною готовністю майбутнього фахівця до розробки й реалізації системи профорієнтаційної роботи в закладах освіти, що потребує цілеспрямованого її формування під час навчання в університеті. Підкреслено, що така готовність містить мотиваційно-ціннісну, когнітивну й діяльнісно-творчу складові й має розвиватися в різних видах діяльності під час професійної підготовки майбутніх фахівців – навчальній, соціально-виховній, практичній, волонтерській, самоосвітній. В статье рассматривается процесс подготовки будущих специалистов социальной сферы к осуществлению профориентационной работы в учреждениях общего среднего образования, является важным направлением профессиональной деятельности социального педагога. Доказано, что эффективность профориентационной деятельности определяется профессиональной готовностью будущего специалиста к разработке и реализации системы профориентационной работы в учреждениях образования, что требует целенаправленного ее формирования во время учебы в университете. Подчеркнуто, что такая готовность содержит мотивационно-ценностную, когнитивную и деяльно-творческую составляющие и должна развиваться в различных видах деятельности во время профессиональной подготовки будущих специалистов – учебной, социально-воспитательной, практической, волонтерской, самообразовательной. The article considers the process of future specialists in the social field training for providing vocational guidance in general education schools which is an important area of professional activity of a social pedagogue. It is proved in the article that the effectiveness of vocational guidance activities is determined by the professional readiness of future specialist to develop and implement the system of vocational guidance work in educational institutions, which requires purposeful its formation during university studies. It is emphasized that such readiness contains motivational-value, cognitive and activity-creative components and should be developed in various types of activity during professional training of future specialists – educational, social-educational, practical, volunteer, self-educational.