Перегляд за Автор "Візіренко, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАПРОВАДЖЕННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Шешуряк, В.; Візіренко, О.; Фалько, Д.У цій статті досліджуються можливості використання гейміфікації у процесі вивчення математики. Автори описують сутність гейміфікації, її переваги та недоліки, а також наводить приклади практичного застосування гейміфікованих елементів на уроках математики та в позаурочний час. This article explores the possibilities of using gamification in the process of learning mathematics. The author describes the essence of gamification, its advantages and disadvantages, and also gives examples of the practical application of gamified elements in mathematics lessons and in extracurricular time.
- ДокументФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Візіренко, О.; Жерновникова, О.У публікації схарактеризовано ключові компетентності, що формуються при вивченні похідної. Вивчення похідної в курсі математики профільних шкіл є одним із найважливіших етапів формування математичної компетентності учнів. Це поняття дає їм можливість досліджувати та описувати зміну величин, що оточують нас, розуміти складні процеси та явища, а також моделювати їх за допомогою математичних рівнянь. Завдяки використанню сучасних методів та прийомів навчання вчителі можуть зробити цей процес цікавим, ефективним та корисним для учнів. The publication characterizes the key competencies that are formed during the study of the derivative. Studying the derivative in the mathematics course of specialized schools is one of the most important stages in the formation of students' mathematical competence. This concept gives them the opportunity to investigate and describe the change of quantities that surround us, to understand complex processes and phenomena, and to model them with the help of mathematical equations. Thanks to the use of modern teaching methods and techniques, teachers can make this process interesting, effective and useful for students.