Перегляд за Автор "Ворона, С. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ІМІДЖОЛОГІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ(International Science Group, 2023-02-07) Мармаза, О. І.; Ворона, С. М.У публікації досліджено імідж організації. Імідж – це позитивний образ, який створює стабільну перевагу через думку споживачів про якість послуг, про організацію в цілому. Імідж організації не існує як щось абстрактне, він тісно пов'язаний з тим, що відбувається як усередині неї, так і за її межами. Було б правильно сказати, що імідж не належить самій організації, а існує у вигляді думки або оцінки в очах кожного з цих людей, які з нею пов'язані тим або іншим чином (клієнти, співробітники, постачальники тощо). The publication explores the image of an organisation. An image is a positive image that creates a stable advantage through the opinion of consumers about the quality of services and the organisation as a whole. The image of an organisation does not exist as something abstract, it is closely linked to what is closely linked to what is happening both inside and outside the organisation. It would be correct to say that the image does not belong to the organisation itself, but exists in the form of an opinion or assessment in the eyes of of each of those people who are connected to it in one way or another (customers, employees, suppliers, etc.).
- ДокументУправління процесом формування іміджу організації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Ворона, С. М.У роботі встановлено загальні поняття іміджології та особливості іміджу організації; розкрито вимоги сучасного менеджменту до управління іміджом організації; на основі аналізу стану іміджу підприємства швидкого харчування розроблено цільовий проєкт з управління процесом формування та підтримки позитивного іміджу організації; проведено експертне оцінювання проєкту та надано рекомендації щодо умов впровадження. The work establishes the general concepts of imageology and features of the organization's image; the requirements of modern management for managing the image of the organization are revealed; based on the analysis of the state of the image of the fast food enterprise, a target project was developed to manage the process of forming and maintaining a positive image of the organization; an expert evaluation of the project was carried out and recommendations were made regarding the conditions of implementation.