Перегляд за Автор "Воробйова, Н. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСВІД ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Андрієвська, В. М.; Воробйова, Н. Ю.У тезах висвітлено досвід формування медіаграмотності учнів початкової школи. Показано, що одним з продуктивних напрямів формування медіаграмотності школярів є розвиток умінь пошуку, обробки, створення й обміну цифровою інформацією в публічному просторі та приватному спілкуванні. The theses highlight the experience of forming of primary school students’ medialiteracy. It is shown that one of the means of forming schoolchildren's medialiteracy is the development of the ability to critically use ICT for creating, searching, processing, exchanging information in public space and private communication.
- ДокументРОЗРОБКА ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Воробйова, Н. Ю.У кваліфікаційній роботі «Розробка дидактичних матеріалів для формування медіаграмотності учнів початкової школи» розкрито теоретичні аспекти формування медіаграмотності учнів початкової школи: досліджено розвиток медіаосвіти в Україні та уточнено характеристики базових понять; проаналізовано досвід формування медіаграмотності учнів початкової школи; розкрита специфіка формування медіаграмотності учнів початкової школи на сучасному етапі цифровізації освіти. Розкрито практичні питання розробки дидактичних матеріалів для формування медіаграмотності учнів початкової школи: показано, що робота з медіатекстами є одним з ключових етапів у формуванні медіаграмотності молодших школярів; розроблено дидактичні матеріали для формування медіаграмотності. In the qualification work "Development of didactic materials for formation of media literacy of elementary school students" revealed theoretical aspects of formation of media literacy of primary school students: investigated the development of media education in Ukraine and the characteristics of basic concepts have been specified; the experience of formation of media literacy of elementary school students is analyzed; the specifics of the formation of media literacy of primary school students are revealed the current stage of digitization of education. The practical issues of development are revealed didactic materials for the formation of media literacy of primary school students schools: it is shown that working with media texts is one of the key stages in formation of media literacy of younger schoolchildren; developed didactic materials for the formation of media literacy.