Перегляд за Автор "Висоцька, Н. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОГО КОМПОНЕНТА ПРОФЕСІЙНОГО ДОСВІДУ І КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Висоцька, Н. Ю.; Сіра, І. Т.У статті розглянуто культуру і позитивний досвід професійної діяльності вчителя чи викладача, тобто професіонала, який організовує і спрямовує цей процес. Розглянуто майбутнє вчителя математики закладів загальної освіти, тобто сьогоднішнього студента, ядро його професійної культури, так чи інакше, визначається знанням основних математичних об'єктів шкільної математики і основ методики навчання математики. В статье рассмотрены культура и положительный опыт профессиональной деятельности учителя или преподавателя, то есть профессионала, который организует и направляет этот процесс. Рассмотрено будущее учителя математики учреждений общего образования, то есть сегодняшнего студента, ядро его профессиональной культуры, так или иначе, определяется знанием основных математических объектов школьной математики и основ методики обучения математике. The article examines the culture and positive experience of the professional activity of a teacher or educator, i.e. the professional who organizes and directs this process. The future of a general education mathematics teacher, i.e. today's student, is considered; the core of his/her professional culture, in one way or another, is determined by the knowledge of basic mathematical objects of school mathematics and the basics of mathematics teaching methodology.
- ДокументШляхи та засоби формування історичного компонента у навчанні історії математики педагогічного закладу освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Висоцька, Н. Ю.; Сіра, І. Т.У статті розглянуто формування історичного компонента професійного досвіду і культури майбутнього вчителя математики, що розглядається як найважливіша мета його історико-математичної підготовки в педагогічному закладі вищої освіти. Поєднання структур професійної культури і професійного досвіду майбутнього вчителя математики та облік культуровідповідної спрямованості навчання історії математики узагальнено задають структурно-інтегративну модель історичного компонента. В статье рассмотрено формирование исторического компонента профессионального опыта и культуры будущего учителя математики, который рассматривается как важнейшая цель его историко-математической подготовки в педагогическом учреждении высшего образования. Сочетание структур профессиональной культуры и профессионального опыта будущего учителя математики и учет культуросоответственной направленности обучения истории математики обобщенно задают структурно-интегративную модель исторического компонента. The article considers the formation of the historical component of professional experience and culture of a future teacher of mathematics, which is considered as the most important goal of his historical and mathematical training in teacher training institution of higher education. The combination of structures of professional culture and professional experience of a future teacher of mathematics and consideration of culturally appropriate focus of teaching history of mathematics generalize structural-integrative model of the historical component.