Перегляд за Автор "Веретюк, Т."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДидактичний потенціал соціальних мереж при вивченні української мови як іноземної(International Scientific Unity, 2024-05-29) Веретюк, Т.Представлена розвідка розглядає дидактичний потенціал соціальних мереж для вивчення української мови як іноземної. This study examines the didactic potential of social networks for learning Ukrainian as a foreign language.
- ДокументДо питання використання методу лепбук на уроках української літератури в закладах середньої освіти(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2024-03-27) Веретюк, Т.У розвідці подано ймовірні аспекти використання на уроках української літератури методу лепбук; висвітлено його сприяння ефективному засвоєнню навчального матеріалу, його аналізу в ігровій та інтерактивній формі та розвитку ключових навичок здобувачів середньої освіти відповідно до сучасних вимог. This article aims to analyze the use of the lapbook method in Ukrainian literature lessons, focusing on its capacity to enhance the acquisition of educational material. It examines how lapbooks can be utilized in a gamelike and interactive format to develop key skills among secondary education students in alignment with modern standards.
- ДокументДо питання розвитку жанру детектив в українській літературі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Веретюк, Т.В статті розглянуто витоки появи детективного жанру в українській літературі. Одним з перших письменників, які почали використовувати елементи детективного жанру, став Григорій Квітка-Основ‘яненко. Письменник, чітко послуговуючись у своїй творчості просвітитницькими ідейно-мистецькими засадами, дотримуючись принципів естетики й поетики просвітитницького реалізму та сентименталізму, не зміг оминути романтичного світобачення в оповіданні «Перекотиполе». The article examines the origins of the detective genre in Ukrainian literature. One of the first writers, who began to use elements of detective genre, was Grigory Kvitka-Osnovyanenko. The writer, clearly using in his work enlightenment ideological and artistic foundations, adhering to the principles of aesthetics and poetics of enlightenment realism and sentimentalism, could not bypass the romantic world view in the story "Perekotipole".
- ДокументЖанр міського фентезі в українській літературі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Веретюк, Т.; Киричук, С.У статті розглянуті особливості міського жанру в українській літературі. З кожним роком усе більшу популярність набирає жанр фентезі в літературі, адже письменники, які працюють в цьому жанрі, створюють нові світи, унікальних героїв та вплітають у сюжети актуальні проблеми сучасності. Усе більше митців жанру фентезі пишуть твори в піджанрі, який називається міське фентезі, в якому зображений світ схожий на реальний. The article examines the features of the urban genre in Ukrainian literature. Every year, the fantasy genre in literature is gaining more and more popularity, because the writers who work in this genre create new worlds, unique heroes and weave into the plots current problems of the present. More and more fantasy artists are writing works in a subgenre called urban fantasy, in which the depicted world is similar to the real one.
- ДокументРозвиток іншомовної професійної компетентності за допомогою CLIL(Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2024-06-21) Веретюк, Т.; Четверик, В.У статті досліджується потенціал використання елементів предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі розвиток іншомовної професійної компетентності. The paper examines the potential of utilizing Content and Language Integrated Learning (CLIL) elements to develop foreign language professional competence.
- ДокументТехнології цифрової ери в навчанні дисциплін філологічного спрямування(Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, 2024-06-04) Веретюк, Т.У роботі подано огляд сучасних цифрових інструментів для навчання дисциплін філологічного спрямування. The paper provides an overview of modern digital tools used in teaching philological disciplines.