Перегляд за Автор "Васильєва, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАГІСТРАНТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Холодняк, О.; Васильєва, М.У статті досліджено проблематику реалізації особистісного підходу у формуванні іншомовної компетентності здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні вищої освіти у контексті пропозицій проєкту професійного стандарту на групу професій «Викладач закладу вищої освіти». Зосереджено увагу у програмах фундаментальних нормативних освітніх компонентів, а також у змісті варіативних освітніх компонентів і дисциплін вільного вибору здобувача на ключові моменти реалізації особистісного підходу. Зазначено, що доцільне оприлюднення конструктивних практик успішної реалізації особистісного підходу у формуванні іншомовної компетентності здобувачів-магістрантів з урахуванням не лише стандартизованих вимог і чинного національного законодавства, але й поширення в спільноті здобувачів особистісно-вартісних орієнтирів комунікації відповідно до світових і європейських стандартів в реалізації особистісного поступу здобувача, стратегій академічного успіху, формування персональної усвідомленої відповідальності за якість оцінювання, реалізації особистісних цінностей-сенсів під час розроблення і реалізації наукових, чи творчих проєктів контекстно захисту прав інтелектуальної власності. The article examines the problems of implementing a personal approach in the formation of foreign language competence of students of higher education at the second (master's) level of higher education in the context of the proposals of the professional standard project for the group of professions "Teacher of a higher education institution". Attention is focused in the programs of fundamental normative educational components, as well as in the content of variable educational components and disciplines of the student's free choice, on the key moments of the implementation of a personal approach. It is noted that it is expedient to publicize constructive practices for the successful implementation of a personal approach in the formation of foreign language competence of master's degree applicants, taking into account not only standardized requirements and current national legislation, but also the dissemination of personal and value guidelines of communication in the community of applicants in accordance with world and European standards in the implementation of personal progress the acquirer, strategies for academic success, the formation of personal conscious responsibility for the quality of assessment, the realization of personal values-meanings during the development and implementation of scientific or creative projects in the context of the protection of intellectual property rights.
- ДокументФормування готовності спортсменів до професійного іншомовного спілкування(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Холодняк, О.; Васильєва, М.У статті розглянуто навчання іноземної мови на нефілологічних спеціальностях. Процес формування готовності до професійного іншомовного спілкування відбувається успішно та значно ефективніше, якщо створити відповідні педагогічні умови щодо готовності майбутніх спеціалістів нефілологів до професійного іншомовного спілкування до яких відносяться: сприяння усвідомленню студентами ролі англійської мови в сучасних умовах; реалізація контекстного підходу до навчального процесу; використання форм і методів інтерактивного навчання, сучасних комунікативних методик, тощо. The article examines the teaching of a foreign language in non-philology majors. The process of forming readiness for professional foreign language communication is successful and much more effective if appropriate pedagogical conditions are created for the readiness of future non-philology specialists for professional foreign language communication, which include: promoting students' awareness of the role of the English language in modern conditions; implementation of a contextual approach to the educational process; use of forms and methods of interactive learning, modern communication methods, etc.