Перегляд за Автор "Васильєва, К. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодичні рекомендації щодо використання лицевих, артикуляційних, дихальних вправ та розвитку дрібної моторики у дошкільників з вадами слуху(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ПП «Євромедія», 2009-06-11) Васильєва, К. І.; Козачек, Н. О.«Методичні рекомендації щодо використання лицевих, артикуляційних, дихальних вправ та розвитку дрібної моторики у дошкільників з вадами слуху» призначені для проведення практичних занять зі студентами за спеціалізацією «сурдопедагогіка». Методичні рекомендації можуть використовуватися сурдопедагогами спеціальних дошкільних закладів; вчителями початкових класів шкіл для дітей з вадами слуху; батьками, які мають дітей з порушеним слухом, працівниками сурдологічних центрів. «Методические рекомендации по использованию лицевых, артикуляционных, дыхательных упражнений и развития мелкой моторики у детей с нарушениями слуха» предназначены для проведения практических занятий со студентами по специальности «сурдопедагогика». Методические рекомендации могут использоваться сурдопедагоги специальных дошкольных учреждений; учителями начальных классов школ для детей с недостатками слуха родителями, имеющих детей с нарушенным слухом, работниками сурдологических центров. "Methodical recommendations on the use of facial, articulatory, respiratory exercises and the development of fine motor skills in children with hearing impairments" are designed for practical classes with students in the specialty of "surdopedagogics". Methodical recommendations may be used by the faculty of the special preschool institutions; teachers of primary school classes for children with hearing impairments by parents with children with hearing impairment, and workers in the auditory centers.
- ДокументПроблема формування готовності загальноосвітніх шкіл до інклюзивної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Васильєва, К. І.Автором було розкрито проблему формування готовності загальноосвітніх шкіл до інклюзивної освіти. Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу. Автором было раскрыто проблему формирования готовности общеобразовательных школ к инклюзивному образованию. Инклюзивное образование – это система образовательных услуг, основанная на принципе обеспечение основного права детей и права учиться по месту жительства, что предполагает обучение в условиях общеобразовательного учреждения. The author revealed the problem of forming the readiness of general education schools for inclusive education. Inclusive education is a system of educational services based on the principle of Ensuring the basic right of children and the right to study in the place where they live, It is a system of education services based on the principle that children have the basic right to study in their own home.