Перегляд за Автор "Василенко, В. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИДИ МОТИВАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Василенко, В. М.; Боярська-Хоменко, А. В.У публікації досліджено мотивацію вчителів, яка має важливе значення для створення позитивного і ефективного освітнього середовища для учнів, а також для сприяння благополуччю та задоволенню самих учителів. Мотивація до професійної діяльності є складною та багатогранною проблемою, на яку можуть впливати різноманітні фактори, зокрема особистісні цінності, інтереси та цілі. Зазначено, що мотивовані вчителі з більшою ймовірністю шукатимуть можливості для професійного розвитку і будуть сприйнятливі до зворотного зв’язку та наставництва, що вдосконалюватиме практики викладання. The publication explores teacher motivation, which is essential for creating a positive and and effective learning environment for students, as well as to promote the well-being and satisfaction of teachers themselves. Motivation for professional activity is a complex and multifaceted problem that can be influenced by various factors, including personal values, interests and goals. It is noted that motivated teachers are more likely to seek professional development opportunities and be receptive to feedback and mentoring, which will improve teaching practices.
- ДокументПРОЄКТУВАННЯ КОМПЕНСАЦІЙНОГО ПАКЕТУ У СИСТЕМІ МОТИВАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Василенко, В. М.Науково-педагогічне дослідження присвячене теоретичним аспектам проєктування компенсаційного пакету та його впровадження у систему мотивації педагогічних працівників. Дослідження охоплює різні аспекти мотивації, включаючи усвідомлене внутрішнє підштовхування, потреби, та функції мотивів у трудовій діяльності. Вивчена концептуальна схема формування компенсаційної системи для педагогічних працівників, аналізовано структуру компенсаційного пакета з урахуванням балансу матеріальних і нематеріальних аспектів. Проектування компенсаційного пакету включало аналіз компенсаційних моделей мотивації та формування структури компенсаційного пакета. Окремо розглянуто компоненти такого пакету, такі як основна та фіксована заробітна плата, надбавки, доплати, соціальні гарантії, професійний розвиток та інші. Проведене моніторингове дослідження визначило високий інтерес педагогічних працівників до впровадження компенсаційного пакету. Дослідження акцентувало увагу на матеріальному компоненті пакету та виявило готовність педагогічного персоналу до обговорення та впровадження нових підходів. Останнім кроком є визначення рівня обізнаності керівників закладів освіти із мотиваційного менеджменту та принципами формування компенсаційних пакетів, що вказує на можливості подальшого розвитку дослідження в даній області. The scientific and pedagogical study is devoted to the theoretical aspects of designing the compensation package and its implementation in the system of motivation of pedagogical workers. Research covers various aspects of motivation, including perceived internal drive, needs, and the functions of motivation in work. The conceptual scheme of the formation of a compensation system for teaching staff was studied, the structure of the compensation package was analyzed, taking into account the balance of material and non-material aspects. The design of the compensation package included the analysis of compensation models of motivation and the formation of the structure of the compensation package. The components of such a package, such as basic and fixed wages, allowances, additional payments, social guarantees, professional development, and others, are considered separately. The conducted monitoring study determined the high interest of teaching staff in the implementation of the compensation package. The study focused on the material component of the package and revealed the readiness of the teaching staff to discuss and implement new approaches. The last step is to determine the level of awareness of managers of educational institutions about motivational management and the principles of formation of compensation packages, which indicates the possibility of further development of research in this area.