Перегляд за Автор "Василенко, А. О."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ЯК КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Чібісов, О. Д.; Василенко, А. О.Контроль навчальних досягнень сприяє розширенню, поглибленню, удосконаленню знань учнів, і допомагає вчителю математики виявити на якому рівні учні володіють певними знаннями, уміннями і навичками, а також існуючих ще в них прогалин, оцінювати роботу учнів, та відповідно, сприяє розвитку психічних процесів – пізнавальної активності, мислення, уваги, інтересів, пам’яті, мовлення учнів, тощо. Під час дистанційного навчання перед вчителями постає питання в організації проведенні контролю навчальних досягнень учнів. Рішенням цієї проблеми – є застосування онлайн-сервісів і спеціалізованого програмного забезпечення. Control of educational achievements contributes to the expansion, deepening, improvement of students’ knowledge, and helps the mathematics teacher to identify at what level students have certain knowledge, skills and abilities, as well as existing gaps, evaluate students’ work, and, accordingly, promotes mental processes – cognitive activity, thinking, attention, interests, memory, speech of students, etc. During distance learning, teachers face the question of organizing the control of student achievement. One solution to this problem is to use online services and specialized software.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ІКТ, ЯК ЕФЕКТИВНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ У БАЗОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Василенко, А. О.В роботі досліджено стан проблеми використання ІКТ в навчальній діяльності учнів у базовій школі, якість засвоєння знань учнями з використанням ІКТ при вивченні предмету математики, уточнено зміст поняття ІКТ, визначено знання, вміння та навички якими необхідно володіти компетентному вчителю математики, розроблено методичні рекомендації щодо використання ІКТ на уроках математики в базовій школі. The paper studies the state of the problem of ICT use in the educational activities of students in the basic school, the quality of knowledge of students using ICT in the study of mathematics, the content of the concept of ICT, defined knowledge, abilities and skills that need to have a competent teacher of mathematics, developed guidelines for the use of ICT at the lessons of mathematics in the basic school.
- ДокументЗастосування інтернет-ресурсів, як ефективного засобу вивчення фізики в курсі програми ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Василенко, А. О.В роботі уточнено зміст поняття інтернет-ресурси, розроблено та представлено структуру інформаційно-комунікативних компетентностей вчителя фізики, адаптовано існуючі інтернет-ресурси до використання на уроках фізики. Досліджено якість засвоєння знань учнями з використанням інтернет-ресурсів при вивченні предмету фізики в ЗЗСО, уточнено зміст поняття інтернет-ресурси. Розроблені методичні рекомендації щодо використання інтернет-ресурсів на уроках фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. Практичне значення одержаних результатів полягає у впровадженні методичних рекомендацій щодо використання інтернет-ресурсів на уроках фізики в ЗЗСО. The content of the concept of Internet resources is specified, the structure of information and communicative competences of physics teachers is developed and presented, existing Internet resources are adapted to use at physics lessons. The quality of knowledge mastering by students with the use of Internet resources at studying physics in institutions of secondary vocational education is investigated; the content of the concept of Internet resources is specified. Methodological recommendations on the use of Internet resources at physics lessons in general educational institutions were developed. The practical significance of the results is the implementation of methodological recommendations on the use of Internet resources in physics classes in institutions of secondary vocational education.
- ДокументПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Масич, В. В.; Василенко, А. О.Під час дистанційного навчання перед вчителями фізики постає проблема проведення лабораторних, експериментальних робіт, демонстраційних дослідів тощо. Онлайн-симуляції можуть бути використані, як один із способів рішення даної проблеми проведення практичних робіт які необхідні при вивченні фізики в 7-11 класах закладів загальної середньої освіти. During distance learning, physics teachers face the problem of conducting laboratory, experimental work, demonstration experiments, etc. Online simulations can be used as one of the ways to solve this problem, I am also a method of practical work that is necessary for the study of physics in grades 7-11 of general secondary education.