Перегляд за Автор "Біличенко, Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток мовного потенціалу учнів початкових класів засобами образотворчого мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Біличенко, Л.У статті розглянуто розвиток мовного потенціалу учнів початкових класів засобами образотворчого мистецтва. До мовного потенціалу відносимо фонетичний, лексичний, граматичний, стилістичний складники й усі засоби емоційної виразності, інтонування, голосові характеристики. Розширення словника відбувається на всіх уроках та в позаурочний час. Окремим видом роботи із розвитку зв’язного мовлення учнів є робота з ілюстрацією до прочитаного, розповідь за малюнком, опис картин відомих українських художників. Визначено, що навчання через установлення зв’язків між словом і образом якнайкраще формує словник молодших школярів. The article deals with the development of language potential of primary school students by means of visual arts. Language potential includes phonetic, lexical, grammatical, stylistic components and all means of emotional expressiveness, intonation, voice characteristics. Vocabulary expansion takes place in all lessons and during extracurricular hours. A separate type of work on the development of students' coherent speech is work with an illustration to what is read, a story based on a picture, a description of paintings by famous Ukrainian artists. It was determined that learning through the establishment of connections between words and images best forms the vocabulary of younger schoolchildren.
- ДокументФормування естетичної культури молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Біличенко, Л.У публікації розглянуто формування естетичної культури молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі. Початкова ланка освіти покликана сформувати й розвинути не лише ключові компетентності, які стануть основою для подальшого інтелектуального зростання особистості, а й сприяти розвою духовної сфери учня, його естетичних смаків та запитів. Зазначено, що уроки мовно-літературної галузі є тим плідним підґрунтям, яке забезпечує формування естетичної культури. Через слово учні навчаються передавати відчуття, вчаться оцінювати й описувати, формують уміння сприйняти й передати художню цінність побаченого, почутого, прочитаного. The publication examines the formation of the aesthetic culture of junior high school students in language and literature lessons. The initial level of education is designed to form and develop not only key competencies that will become the basis for further intellectual growth of the individual, but also to promote the development of the student's spiritual sphere, his aesthetic tastes and requests. It is noted that lessons in the language and literature field are the fertile ground that ensures the formation of aesthetic culture. Through words, students learn to convey feelings, learn to evaluate and describe, develop the ability to perceive and convey the artistic value of what they see, hear, and read.