Перегляд за Автор "Бєлявцева, С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиховання толерантності молодших школярів як науково-педагогічна проблема(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Бєлявцева, С.В статті розглянуто виховання толерантних взаємостосунків – це цілеспрямована діяльність, спрямована на формування і розвиток особистості, якій притаманні терпимість, контактність, поступливість, емоційна стабільність, емпатія, вміння прийти на допомогу та свідома соціальна активність у взаємостосунках з оточуючими. Розвиток толерантності починається з дитинства, в оточенні сім'ї. Значну роль у вихованні толерантності відіграють держава, заклади освіти, релігія, культура, медіа. The article deals with the education of tolerant relationships – it is a purposeful activity, aimed at the formation and development of personality, which is characterized by tolerance, contact, pliability, emotional stability, empathy, ability to come to the help and conscious social activity in relationships with others. The development of tolerance begins in childhood, surrounded by family. A significant role in the education of tolerance is played by the state, educational institutions, religion, culture, media.
- ДокументПередумови формування емоційного інтелекту молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Бєлявцева, С.На основі аналізу науково-методичної літератури визначено основні педагогічні чинники, що позитивно впливають на розвиток емоційного інтелекту молодших школярів. Based on the analysis of scientific and methodical literature, the main pedagogical factors that have a positive effect on the development of emotional intelligence of younger schoolchildren have been determined.
- ДокументСуть і структура емоційного інтелекту молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Бєлявцева, С.В статті розглянуто емоційний інтелект молодших школярів. Суть емоційного інтелекту вчені визначають як: здатність відстежувати власні та чужі почуття й емоції, розрізняти їх і використовувати цю інформацію для направлення мислення і дій; здатність особистості сприймати, розуміти, контролювати, управляти і використовувати власні емоції та емоції інших людей, що дозволяє приймати рішення та управляти різноманітними життєвими ситуаціями; здатність розуміти ставлення особистості, репрезентовані в емоціях, і управляти емоційною сферою на основі інтелектуального аналізу і синтезу. The article deals with the emotional intelligence of junior schoolchildren. The essence of emotional intelligence scientists define as: the ability to track their own and other people's feelings and emotions, distinguish them and use this information to the direction of thinking and action; the ability of the individual to perceive, understand, control, manage and use their own emotions and the emotions of others people, which allows you to make decisions and manage a variety of life situations; the ability to understand the attitude of the individual, represented in emotions, and manage the emotional sphere on the basis of intellectual analysis and synthesis.