Перегляд за Автор "Бурова, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПідвищення рівня культури мовлення молодших школярів засобами фразеології(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Бурова, К.У статті розглянуто вивчення фразеологізмів у початковій школі, що обумовлено їхнім значенням для формування когнітивних дій, розширення словникового запасу та створення фундаменту для подальшого вивчення мови. Фразеологія, що описує процес людського мислення й людину з погляду її інтелектуальних здібностей, займає важливе місце в системі будь-якої мови. Зауважено, що вивчення стійких словосполучень у початкових класах має велике значення для розвитку культури мовлення молодших школярів, стає важливим кроком у формуванні мовленнєвої компетенції та літературної вправності. The article examines the study of idioms in primary school, which is due to their importance for the formation of cognitive actions, expanding the vocabulary and creating a foundation for further language learning. Phraseology, which describes the process of human thinking and a person from the point of view of his intellectual abilities, occupies an important place in the system of any language. It is noted that the study of stable word combinations in primary grades is of great importance for the development of speech culture of younger schoolchildren, it becomes an important step in the formation of speech competence and literary skill.
- ДокументРОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Бурова, К.; Рудічєва, Н.Представлено сутність поняття «емоційний інтелект». Розкрито основний момент в навчанні хореографії: сприймання музики та емоційна реакція на неї, яке свідчить про загальну емоційність особистості дитини. Зазначено, що після опанування метроритмічної складової музики і доведення виконанні рухів до технічної досконалості, необхідно переходити до розкриття емоції вихованців у русі тіла під час виконання танцю. Висвітлено важливість залучення учнів молодшого шкільного віку до занять хореографією у закладах позашкільної освіти, які сприяють прояву емоцій, їх розумінню, а також допоможуть розкрити емоційний потенціал дитини. The essence of the concept of «emotional intelligence» is presented. The main point in teaching choreography is revealed: perception of music and emotional reaction to it, which indicates the general emotionality of the child's personality. It is noted that after mastering the metrorhythmic component of music and bringing the performance of movements to technical perfection, it is necessary to move on to revealing the emotions of students in the movement of the body during the performance of the dance. The importance of involving primary school students in choreography classes in extracurricular education institutions, which promote the manifestation of emotions, their understanding, and also help reveal the child's emotional potential, is highlighted.