Перегляд за Автор "Бурмака, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ З СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ТЕЛЕБАЧЕННЯ(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2024-06-04) Бурмака, А. В.; Костіна, В. В.У публікації розглянуто роботу соціального педагога закладу загальної середньої освіти з батьками з соціального виховання підлітків засобами телебачення. Наведено можливості, які надає використання телебачення у якості сучасного засобу соціального виховання підлітків, запропоновано приклади певних телевізійних програм. Наголошено, що організація роботи соціального педагога з батьками у напрямі їхньої просвіти щодо можливостей використання засобів телебачення у соціальному вихованні підлітків має включати їхнє систематичне навчання, надання конкретних рекомендацій щодо вибору контенту та його аналізу, а також сприяння розвитку медіаграмотності та критичного мислення у підлітків під час спільного проведення дозвілля з використанням засобів телебачення. The publication examines the work of a social pedagogue of a general secondary education institution with parents on the social education of teenagers by means of television. The opportunities provided by the use of television as a modern means of social education of teenagers are presented, examples of certain television programs are offered. It is emphasized that the organization of the work of the social pedagogue with parents in the direction of their enlightenment regarding the possibilities of using television in the social education of adolescents should include their systematic training, providing specific recommendations on the selection of content and its analysis, as well as promoting the development of media literacy and critical thinking in adolescents during joint leisure time with the use of television.
- ДокументСОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ТЕЛЕБАЧЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Бурмака, А. В.У публікації розглянуто соціальне виховання підлітків засобами телебачення. Зазначено, що телебачення може бути потужним інструментом соціальної освіти підлітків, забезпечуючи їх інформативними та освітніми програмами, пропагуючи позитивні соціальні цінності та поведінку, а також зображуючи різноманітні уявлення про суспільство, що дає змогу підліткам стати поінформованими, соціально відповідальними та активними членами суспільства. За допомогою телебачення підлітки можуть дізнаватися про різні культури, традиції та погляди, виховувати емпатію, толерантність і соціальну обізнаність, а також розвивати навички критичного мислення. The publication deals with the social education of adolescents by means of television. It is noted that television can be a powerful tool for social education of adolescents, providing them with informative and educational programmes, promoting positive social values and behaviour, as well as portraying various ideas about society, which allows adolescents to become informed, socially responsible and active members of society. Through television, adolescents can learn about different cultures, traditions and perspectives, foster empathy, tolerance and social awareness, and develop critical thinking skills.
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ТЕЛЕБАЧЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Бурмака, А. В.У публікації розглянуто роботу соціального педагога закладу загальної середньої освіти з батьками з соціального виховання підлітків засобами телебачення. Наведено можливості, які надає використання телебачення у якості сучасного засобу соціального виховання підлітків, запропоновано приклади певних телевізійних програм. Наголошено, що організація роботи соціального педагога з батьками у напрямі їхньої просвіти щодо можливостей використання засобів телебачення у соціальному вихованні підлітків має включати їхнє систематичне навчання, надання конкретних рекомендацій щодо вибору контенту та його аналізу, а також сприяння розвитку медіаграмотності та критичного мислення у підлітків під час спільного проведення дозвілля з використанням засобів телебачення. The publication examines the work of a social pedagogue of a general secondary education institution with parents on the social education of teenagers by means of television. The opportunities provided by the use of television as a modern means of social education of teenagers are presented, examples of certain television programs are offered. It is emphasized that the organization of the work of the social pedagogue with parents in the direction of their enlightenment regarding the possibilities of using television in the social education of adolescents should include their systematic training, providing specific recommendations on the selection of content and its analysis, as well as promoting the development of media literacy and critical thinking in adolescents during joint leisure time with the use of television.