Перегляд за Автор "Бурейко, Н. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВікові та психологічні особливості студентів білінгвів(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Бурейко, Н. О.У статті порушено тему вікових та психологічних особливостей студентів білінгвів. Білінгвізм пов'язаний з різними психічними процесами людини: з мисленням, пам’яттю, інтелектом, сприйняттям тощо. Щоб з’ясувати характерні ознаки функціонування пам’яті під час оволодіння другою мовою необхідно враховувати вікові особливості протікання мнемічних процесів. В статье затронута тема возрастных и психологических особенностей студентов билингвов. Билингвизм связан с различными психическими процессами человека: с мышлением, памятью, интеллектом, восприятием и тому подобное. Чтобы выяснить характерные признаки функционирования памяти по мере овладения вторым языком необходимо учитывать возрастные особенности протекания мнемических процессов. The article touches upon the topic of age and psychological characteristics of bilingual students. Bilingualism is related to various human mental processes: thinking, memory, intelligence, perception and so on. In order to find out the characteristics of memory functioning as the second language is acquired, it is necessary to take into account the age-related characteristics of mnemic processes.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТІВ-БІЛІНГВІВ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Бурейко, Н. О.У статті представлено теоретико-методологічні та експериментальні розробки наукових психологічних досліджень особливостей розвитку загального інтелекту. Проведений порівняльний аналіз та узагальнено особливості досліджень загального інтелекту білінгвів у психолінгвістичних підходах. Представлені результати дослідження особливостей розвитку загального інтелекту у студентів-білінгвів з різним типом білінгвізму. Визначено місце та особливості зв’язку між типом білінгвізму та рівнем розумових здібностей досліджуваних білінгвів. Доведено, що тип білінгвізму у студентів-білінгвів не впливає на рівень розвитку загального інтелекту. Показано, що розвиток загального інтелекту не має значущих відмінностей серед студентів-білінгвів мовних та немовних спеціальностей. В статье представлены теоретико-методологические и экспериментальные разработки научных психологических исследований особенностей развития общего интеллекта. Проведенный сравнительный анализ и обобщены особенности исследований общего интеллекта билингвов в психолингвистических подходах. Представлены результаты исследования особенностей развития общего интеллекта у студентов-билингвов с разным типом билингвизма. Определено место и особенности связи между типом билингвизма и уровнем умственных способностей исследуемых билингвов . Доказано, что тип билингвизма у студентов-билингвов не влияет на уровень развития общего интеллекта. Показано, что развитие общего интеллекта не имеет значимых различий среди студентов-билингвов языковых и неязыковых специальностей. The article presents theoretical, methodological and experimental developments of scientific and psychological research of features of general intelligence development. The comparative analysis is conducted and features of bilinguals’ general intelligence research in psycholinguistic approaches are generalized. The results of the research of features of general intelligence development among bilingual students with different types of bilingualism are presented. The place and features of connections between bi-lingual types and the level of intellectual abilities of bilinguals under research are deter-mined. The type of bilingualism among bilingual students does not influence general intelligence development. It is shown that general intelligence development of bilingual students of linguistic and non-linguistic specialties doesn’t differ considerably.