Перегляд за Автор "Бугріменко, Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗВИТОК ПОНЯТТЯ ФУНКЦІЇ В ІСТОРІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ДУМКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Бугріменко, Ю.; Липовий, В.; Суботіна, О.У тезах висвітлено ретроспективний огляд виникнення дефініції «функція», з’ясовано витоки та питання ґенези досліджуваного феномену в історії математичної думки. The theses highlight a retrospective review of the emergence of the definition «function», clarify the origins and questions of the genesis of the studied phenomenon in the history of mathematical thought.
- ДокументРОЛЬ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ФУНКЦІЙ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Бугріменко, Ю.У статті проаналізовано поняття функції, що є одним із фундаментальних у математиці й має світоглядне і загальнокультурне значення. Виокремлено класичний і сучасний напрями тлумачення дефініції «функція». Аналіз різних поглядів щодо означення поняття функції, дозволяє дійти висновку, що мова йде про функціональні залежності між математичними величинами, які мають принаймні дві змінні величини. Одна величина з них змінюється довільно (незалежна змінна або аргумент), а інша величина змінюється зі зміною першої (залежна змінна або функція). Зазначено, що одним із завдань цільової діяльності вчителя є формування в учнів поняття функціональної залежності, що передбачає розвиток аналітико-синтетичної діяльності учнів, здібностей до оволодіння загальними навчальними прийомами та вміннями, виявлення нових зв’язків у навчальному матеріалі предметів природничо-математичного циклу. The article analyzes the concept of function, which is one of the fundamental concepts in mathematics and has worldview and general cultural significance. The classical and modern directions of interpretation of the definition of "function" are distinguished. The analysis of different views on the definition of the concept of function allows us to conclude that we are talking about functional dependencies between mathematical quantities that have at least two variable quantities. One value of them changes arbitrarily (independent variable or argument), and the other value changes with the change of the first (dependent variable or function). It is noted that one of the tasks of the teacher's target activity is the formation in students of the concept of functional dependence, which involves the development of analytical and synthetic activity of students, the ability to master general educational techniques and skills, and the discovery of new connections in the educational material of subjects of the natural and mathematical cycle.