Перегляд за Автор "Бугай, Я."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРеалізація авторських методик навчання читання у Новій українській школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Бугай, Я.В статті розглянуто застосування авторських методик до навчання читанню. Концепція «Нова українська школа» висунула низку вимог до оновлення змісту навчання, що у свою чергу спонукало вчителів опановувати нові методики роботи, цікаві і зрозумілі сучасному учневі. Значно розширилися методичні прийоми навчання грамоти. The article deals with the application of the author's methods to teaching reading. The concept of "New Ukrainian School" has put forward a number of requirements for updating content of education, which in turn prompted teachers to master new methods of work, interesting and understandable to the modern student. Significantly expanded methodological methods of teaching literacy.
- ДокументРоль ігрової діяльності у процесі виховання молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Бугай, Я.В статті розглянуто ігрову діяльность у процесі виховання молодших школярів. Ігрова діяльність є природним і органічним середовищем для розвитку дитини. Саме у процесі гри засвоюється досвід минулих поколінь про співпрацю, формуються поняття дружби і довіри. Гра стає плідною основою для розвитку пам’яті, уваги, уяви та інших важливих функцій головного мозку. Під час гри діти здатні проявити кращі свої якості, бо вони замотивовані показати найкращий результат, виконати завдання швидко і якісно. The article deals with the game activity in the process of education of junior schoolchildren. Game activity is a natural and organic environment for the development of the child. It is in the process of the game that the experience of past generations about cooperation, the concepts of friendship and trust are formed. The game becomes a fruitful basis for the development of memory, attention, imagination and other important brain functions. During the game, children are able to show their best qualities because they are motivated to show the best result, to complete the task quickly and efficiently.