Перегляд за Автор "Брюховецький, А. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ ГРАФІВ ДЛЯ АНАЛІЗУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Остапенко, Л. П.; Малахов, А. П.; Брюховецький, А. М.Теорія графів вивчає властивості графіків, зокрема со- ціальних. Підходи до аналізу соціальних мереж та їх реалізація, за допомогою теорії графів. Схарактеризовано основні етапи та особливо- сті аналізу соціальних мереж. Проаналізовано соціальну мережу на основі графіка. Досліджено проблеми побудови соціального графу. Graph theory studies the properties of graphs, in particular social. Approaches to the analysis of social networks and their implementation, using graph theory. The main stages and features of the analysis of social networks are characterized. The social network based on the graph is analyzed. The problems of building a social graph were investigated.
- ДокументПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩ ПРОГРАМУВАННЯ МОВОЮ PYTHON(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Брюховецький, А. М.; Остапенко, Л. П.У тезах розглянуто особливості вивчення основ програмування на різних циклах отримання базової середньої освіти. Здійснено аналіз системних вимог та функціональних можливостей середовищ програмування мовою Python з метою вибору середовища для використання в освітньому процесі. In the theses the peculiarities of studying the basics of programming on different cycles of getting basic secondary education are considered. System requirements and functional capabilities of Python programming environments were analyzed to select the environment for use in the educational process.
- ДокументРОЗРОБКА ДИДАКТИЧНИХ І МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ МОВИ PYTHON(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Брюховецький, А. М.У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття інформаційно-комунікаційної компетентності та роль цифрових навичок в системі сучасної освіти. Рамка цифрових компетентностей як документ, який описує критерії та вимоги до цифрових навичок. Розглянуто програмування як одну з ключових навичок, для оволодіння під час навчання в школі. Описано змістову лінію «Алгоритмізація і програмування» в рамках навчальної програми з інформатики та розглянуто роль мови Python, для викладання даної змістової лінії. Розроблено дидактичні та методичні матеріали, для навчання учнів 8 класу основ програмування. The qualification paper examines the concept of information and communication competence and the role of digital skills in the system of modern education. The Digital Competence Framework as a document that describes the criteria and requirements for digital skills. Programming is considered as one of the key skills to be mastered while studying at school. The content line "Algorithmization and programming" as part of the computer science curriculum is described, and the role of the Python language for teaching this content line is considered. Didactic and methodical materials were developed for teaching 8th grade students the basics of programming.