Перегляд за Автор "Брагіна, Т. М."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ЯК ЗАСІБ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ДО ОСВІТННЬОГО ПРОСТОРУ УНІВЕРСИТЕТУ(USA, 2021-02) Брагіна, Т. М.; Гончарова, О. С.; Брагін, Ю. А.Стаття присвячена аналізу методичних аспектів викладання історії України іноземним студентам на етапі їх підготовки до вступу в заклади вищої освіти. Доведено, що ретельний підбір завдань для передтекстових і післятекстових вправ по історії та їх сумлінне виконання студентами допоможе оволодіти технікою мовлення та досить швидко адаптуватись до освітнього середовища університету. The article is devoted to the analysis of methodological aspects of teaching the history of Ukraine to foreign students at the stage of their preparation for admission to higher educational institutions. It has been proven that careful selection of tasks for pre-text and post-text exercises on history and their conscientious fulfillment by students will help to master the technique of speech and quickly adapt to the educational environment of the university.
- ДокументКУЛЬТУРНО-СЕМІОТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ Е. КАССІРЕРА ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ МИСТЕЦТВА(2020) Брагіна, Т. М.; Гончарова, О. С.; Брагін, Ю. А.У статті розглядається концепція Е. Кассірера. Вона представлена як методологічна основа інтерпретації мистецтва. The concept of E. Cassirer is considered in the article. It is presented as a methodological basis for the interpretation of art.
- ДокументРЕФЛЕКСІЇ КОНЦЕПТУ "ВІДЧУЖЕННЯ" У ПРАЦЯХ ФІЛОСОФІВ-ЕКЗИСТЕНЦІАЛІСТІВ(Cambridge, 2021-03-19) Гончарова, О. С.; Брагіна, Т. М.; Брагін, Ю. А.В статті розглянуто концепції філософів-екзистенціалістів, які представляють особистісний підхід, що розглядає відчуження як індивідуально-внутрішнє розщеплення свідомості людини та через призму протиставлення самобутньої особистості індивіда та суспільства, яке протистоїть йому. The article considers the concepts of existentialist philosophers who represent personal approach, which considers alienation as an individual-internal splitting of human consciousness and through the prism of opposition of the original personality of the individual and the society that opposes him.
- ДокументФЕНОМЕНОЛОГІЧНІ СТУДІЇ ПАМ'ЯТІ П. РІКЕРА(EDITORIAL BOARD, 2021) Брагіна, Т. М.; Брагін, Ю. А.; Гончарова, О. С.В статті досліджено феномен пам'яті, який посідав важливе місце у наукових студіях П. Рікера. Обґрунтовуючи актуальність цієї теми, філософ вказував на можливість установлення зв’язку з досвідом часу. У своїй відомій праці «Пам'ять, історія, забуття» автор здійснив начерк основних модальностей пам'яті, в яких він убачає єдність відносно упорядкованої типології. На відміну від дослідження місць пам’яті П. Нора, концепція пам’яті та забуття П. Рікера виходить не з культурно-історичного виміру дійсності, а формує феноменологічний, філософський «кадр» її сприйняття, на основі котрого створюється систематизація наукових підходів до феномену пам’яті. The article investigates the phenomenon of memory, which occupied an important place in the scientific studies of P. Ricoeur. Justifying the relevance of this topic, the philosopher pointed to the possibility of establishing a connection with the experience of time. In his famous work "Memory, History, Forgetting" the author sketched the main modalities of memory, in which he sees the unity of a relatively ordered typology. Unlike the study of memory places by P. Nora, the concept of memory and oblivion by P. Ricoeur does not proceed from the cultural and historical dimension of reality, but forms a phenomenological, philosophical "frame" of its perception, on the basis of which the systematization of scientific approaches to the phenomenon of memory is created.