Перегляд за Автор "Бочарникова, Т. Ф."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ: МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ В УКРАЇНІ(Видавнича група «Наукові перспективи», 2024-12) Бочарникова, Т. Ф.; Лембік, С. О.; Прус, Н. О.В умовах щораз вищого попиту на знання іноземних мов в Україні, що зумовлений євроінтеграційними процесами та розвитком економічних і освітніх тенденцій, мультимедійні технології відкривають значні можливості для всіх учасників освітнього процесу. Метою дослідження є аналіз ролі мультимедійних технологій у навчанні іноземних мов, а також оцінювання їх потенціалу для підвищення ефективності освітнього процесу. У статті детально розглянуто вплив цих технологій на якість навчання, а також запропоновано рекомендації щодо їх використання в навчальному середовищі. У ході дослідження з’ясовано, що мультиме-дійні технології є інноваційними засобами, які об’єднують різні типи інформації, як-от текст, зображення, відео, аудіо та анімацію, для створення інтерактивногота ефективного навчального контенту. In the context of the growing demand for foreign language skills in Ukraine, driven by European integration processes and the development of economic and educational trends, multimedia technologies open up significant opportunities for all participants in the educational process. The purpose of the study is to analyse the role of multimedia technologies in foreign language teaching and to assess their potential for improving the efficiency of the educational process. The article discusses in detail the impact of these technologies on the quality of learning and offers recommendations for their use in the learning environment. The study found that multimedia technologies are innovative tools that combine different types of information, such as text, images, video, audio, and animation, to create interactive and effective learning content.
- ДокументФормування професійної спрямованості майбутніх філологів-перекладачів у дистанційному навчанні(Народна українська академія, 2023) Бочарникова, Т. Ф.; Лембік, С. О.Розвідка присвячена дослідженню процесу формування професійної спрямованості майбутніх філологів-перекладачів з використанням технологій дистанційного навчання. Надано визначення та характеристики дистанційного навчання. Доведено, що використання засобів дистанційного навчання має позитивний вплив на формування професійних компетенцій. The article is devoted to the study of the process of forming the professional orientation of future philologists-translators using distance learning technologies. The definition and characteristics of distance learning are given. It is proved that the use of distance learning tools has a positive impact on the formation of professional competences.