Перегляд за Автор "Ботнарчук, А. П."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодико-педагогічні погляди П. В. Голубєва як засновника Харківської вокальної школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-06-16) Ботнарчук, А. П.Стаття присвячена розгляду методико-педагогічних поглядів Павла Голубєва – одного з фундаторів Харківської вокальної школи. В статті проаналізовані витоки харківської вокальної школи, систематизовані методи та принципи роботи П. Голубєва із співаками.Статья посвящена рассмотрению методико-педагогических взглядов Павла Голубева – одного из основателей Харьковской вокальной школы. В статье проанализированы истоки харьковской вокальной школы, систематизированы методы и принципы работы П. Голубева с певцами. The article is devoted to the consideration of methodological and pedagogical views of Pavel Golubev - one of the founders of the Kharkiv vocal school. The article analyzes the origins of the Kharkiv vocal school, systematizes the methods and principles of P. Golubev's work with singers.
- ДокументІнноваційне навчання у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Ботнарчук, А. П.; Тушева, В. В.Стаття досліджує особливості інноваційного навчання у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва . Розкрито інноваційні форми і методи навчання. Статья исследует особенности инновационного обучения в подготовке будущего учителя музыкального искусства. Раскрыто инновационные формы и методы обучения. The article explores the features of innovative education in the preparation of the future teacher of musical art. Disclosed innovative forms and methods of learning.
- ДокументІнноваційні принципи навчання у вокальній підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-21) Ботнарчук, А. П.; Тушева, В. В.Стаття розкриває особливості інноваційних принципів навчання (індивідуалізації, інноваційної наочності, національної ідентичності, інтерактивного навчання) у вокальній підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. Статья раскрывает особенности инновационных принципов обучения (индивидуализации, инновационной наглядности, национальной идентичности, интерактивного обучения) в вокальной подготовке будущих учителей музыкального искусства в условиях высшей педагогической школы. The article reveals the features of innovative principles of learning (individualization, innovation visibility, national identity, interactive learning) in vocal training of future teachers of musical art in the conditions of the higher pedagogical school.
- ДокументІсторико-культурні умови становлення Харківської вокальної школи та оперної студії при консерваторії як ії осередку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-10-22) Кузьмічова, В. А.; Ботнарчук, А. П.У статті розглядаються історико-культурні умови становлення харківської вокальної школи, організація та функціонування оперної студії при Харківській консерваторії як її осередку, проаналізовано діяльність та значення оперної студії для удосконалення професійної майстерності майбутніх співаків. В статье рассматриваются историко-культурные условия становление харьковской вокальной школы, организация и функционирование оперной студии при Харьковском консерватории, проанализированы деятельность и значение оперной студии для совершенствования профессиональной мастерства будущих певцов. The article considers the historical and cultural conditions of the Kharkiv vocal school, the organization and functioning of the opera studio at the Kharkiv Conservatory as its center, analyzes the activities and importance of the opera studio to improve the professional skills of future singers.