Перегляд за Автор "Бородіна, О. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ І. МЕЧНИКОВА(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Бойчук, Ю. Д.; Зуб, О. В.; Галій, А. І.; Бородіна, О. С.І. Мечников був одним з видатних учених-педагогів кінця XIX початку XX ст., що присвятили своє життя науці і вищій школі. Він намагався вибудувати свою педагогічну теорію на підставі свого світогляду. Тому для збагачення історії педагогіки і філософсько-педагогічних надбань кінця XIX - початку XX ст. необхідно дослідити та проаналізувати з сучасної точки зору його спадщину, виявити її педагогічний потенціал, такий необхідний для оновлення та розвитку вітчизняної системи вищої освіти. И. Мечников был одним из выдающихся ученых-педагогов конца XIX начала XX в., который посвятил свою жизнь науке и высшей школе. Он пытался выстроить свою педагогическую теорию на основании своего мировоззрения. Поэтому для обогащения истории педагогики и философско-педагогических достижений конца XIX - начала XX в. необходимо исследовать и проанализировать с современной точки зрения его наследство, выявить ее педагогический потенциал, столь необходимый для обновления и развития отечественной системы высшего образования. I. Mechnikov was one of the outstanding scientists and educators of the late nineteenth and early twentieth centuries, who devoted his life to science and higher education. He tried to build his pedagogical theory on the basis of his worldview. Therefore, to enrich the history of pedagogy and philosophical and pedagogical achievements of the late XIX - early XX century. it is necessary to study and analyze from the modern point of view his inheritance, to reveal its pedagogical potential, so necessary for the renewal and development of the domestic system of higher education.
- ДокументІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015) Бойчук, Ю. Д.; Бородіна, О. С.; Микитюк, О. М.Монографія присвячена дослідженню проблеми формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя основ здоров’я як невід’ємного складника його готовності до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. У монографії обґрунтовано зміст інклюзивної компетентності майбутнього вчителя основ здоров’я як результату підготовки до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Визначено структурні компоненти інклюзивної компетентності майбутнього вчителя основ здоров’я (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-операційний, рефлексивнооцінний) та її функції (конструктивно-комунікативна, навчально-виховна, аналітикокорегувальна). Уточнено критерії, показники і рівні підготовки майбутнього вчителя основ здоров’я до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Розроблено, теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічну модель формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя основ здоров’я в умовах професійно-педагогічної підготовки. The monograph is dedicated to research of problem of forming of inclusive competence of a future teacher of the bases of health as a basis of his professional activity in the conditions of inclusive education. It givesprove of the content of inclusive competence of a future teacher of the bases of health as the result of preparation to professional activity in the conditions of inclusive education. It defines the structural components of inclusive competence of a future teacher of the bases of health (motivationally-valued, cognitively-operational, reflectionally-evaluative). It also defines its functions (structurally-communicative, educational andanalytically-corrected). The work specifies the criteria, rates and the levels of training of a future teacher of the bases of health in professional activity in the conditions of inclusive education. It also develops and theoretically grounds the organizationally-pedagogical model of forming of inclusive competence of a future teacher of the bases of health in the conditions of professional pedagogical training. Монография посвещена исследованиям проблемы формирования инклюзивной компетентности будущего учителя основ здоровья как неотъемлемой составляющей его готовности к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного обучения. В монографии обосновано содержание инклюзивной компетентности будущего учителя основ здоровья как результата подготовки к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного обучения. Определены структурные компоненты инклюзивной компетентности будущего учителя основ здоровья (мотивационно-ценностный, когнитивнооперационный, рефлексивно-оценочный) и ее функции (конструктивнокоммуникативная, учебно-воспитательная, аналитико-коррекционная). Уточнены критерии, показатели и уровни подготовки будущего учителя основ здоровья к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного обучения. Разработана, теоретически обоснована организационно-педагогическая модель формирования инклюзивной компетентности будущего учителя основ здоровья в условиях профессионально-педагогической подготовки.