Перегляд за Автор "Борзенко, О. П."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В КАНАДІ : РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет (ХНАДУ), 2015) Штефан, Л. А.; Борзенко, О. П.У монографії на основі широкої джерельної бази проаналізовано особливості організації дистанційного навчання студентської молоді Канади на сучасному етапі; охарактеризовано витоки ідеї дистанційного навчання студентів; науково обґрунтовано етапи становлення та розвитку питань організації дистанційного навчання студентів у Канаді в другій половині ХХ століття; окреслено перспективи творчого використання педагогічно цінних ідей вищої школи Канади в сучасних ВНЗ України. В монографии на основе широкой источниковой базы проанализированы особенности организации дистанционного обучения студенческой молодёжи Канады на современном этапе; охарактеризованы истоки идеи дистанционного обучения студентов; научно обоснованы этапы становления и развития по организации дистанционного обучения студентов в Канаде во второй половине ХХ века; намечены перспективы творческого использования педагогически ценных идей высшей школы Канады в современных вузов Украины. The book is based on wide sources peculiarities distance education student youth in Canada at the present stage; аuthor determined the origins of the idea of distance learning students; scientifically grounded steps for formation and development of distance education students in Canada in the second half of the twentieth century; рrospects creative use of educationally valuable ideas Higher School of Canada in modern universities in Ukraine.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В КАНАДІ : РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет (ХНАДУ), 2015) Штефан, Л. А.; Борзенко, О. П.У монографії на основі широкої джерельної бази проаналізовано особливості організації дистанційного навчання студентської молоді Канади на сучасному етапі; охарактеризовано витоки ідеї дистанційного навчання студентів; науково обґрунтовано етапи становлення та розвитку питань організації дистанційного навчання студентів у Канаді в другій половині ХХ століття; окреслено перспективи творчого використання педагогічно цінних ідей вищої школи Канади в сучасних ВНЗ України. В монографии на основе широкой источниковой базы проанализированы особенности организации дистанционного обучения студенческой молодёжи Канады на современном этапе; охарактеризованы истоки идеи дистанционного обучения студентов; научно обоснованы этапы становления и развития по организации дистанционного обучения студентов в Канаде во второй половине ХХ века; намечены перспективы творческого использования педагогически ценных идей высшей школы Канады в современных вузов Украины. The book is based on wide sources peculiarities distance education student youth in Canada at the present stage; аuthor determined the origins of the idea of distance learning students; scientifically grounded steps for formation and development of distance education students in Canada in the second half of the twentieth century; рrospects creative use of educationally valuable ideas Higher School of Canada in modern universities in Ukraine.