Перегляд за Автор "Бондаренко, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ ВІЙСЬКОВО-СПЕЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Бондаренко, А.У статті розглянуто значення кваліфікаційної характеристики офіцера запасу та її роль у процесі організації військової підготовки. Наголошено на важливості врахування положень Професійного стандарту офіцера тактичного рівня ЗСУ та загальних вимог до знань, умінь, комунікацій та відповідальності. Зазначено, що цей підхід сприятиме ефективному формуванню військово-спеціальних компетентностей офіцерів запасу, що є ключовим у підготовці кадрів для Збройних Сил України. The article reveals the importance of the qualification characteristics of a reserve officer and its role in the process of organizing military training. The author emphasizes the importance of taking into account the statements of the Professional Standard for a tactical officer of the Armed Forces of Ukraine and the general requirements for knowledge, skills, communications and responsibility. It is noted that this approach will contribute to the effective formation of military-specialized competencies of reserve officers, which is key in training personnel for the Armed Forces of Ukraine.
- ДокументСТИМУЛЮВАННЯ ІНТЕРЕСУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РОЗВІДНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Пікус, Д.; Бондаренко, А.У статті з’ясовано сутність поняття стимулювання інтересу здобувачів освіти до навчально-пізнавальної діяльності, визначено його роль та значення у контексті навчання майбутніх розвідників: постійний інтерес до розвитку професійних навичок та вмінь, формування здатності зберігати високий рівень впевненості у собі, розвиток творчості та ініціативності та ін. Основні форми і методи стимулювання: похвала, визнання, заохочення до конкуренції, постановка чітких і досяжних цілей, використання інтерактивних методів. The article clarifies the essence of the concept of stimulating students' interest in educational and cognitive activities, defines its role and importance in the context of training future intelligence officers: constant interest in the development of professional skills and abilities, formation of the ability to maintain a high level of self-confidence, development of creativity and initiative, etc. The main forms and methods of incentives are: praise and recognition, encouragement of healthy competition, setting clear and achievable goals, use of interactive methods, etc.