Перегляд за Автор "Берестова, А. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток комунікативних вмінь у дітей старшого дошкільного віку засобами театралізації українських народних казок в освітньому процесі сучасного ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Берестова, А. А.Кваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню та розв’язання актуального питання розвитку комунікативних вмінь старших дошкільників в освітньому процесі сучасного ЗДО, доцільність використання театралізації українських народних казок для розвитку комунікативних вмінь, як мети педагогічної діяльності. Розкрито особливості впливу української народної казки на розвиток мовленнєво-комунікативних здібностей, уяви, на розкриття внутрішнього світу дитини. Проаналізовано сутність понять «комунікативна компетентність», «комунікативні знання», «комунікативні здібності» та «комунікативні вміння». Розроблено та експериментально апробовано комплекси занять, які містять засоби театральної діяльності на основі українських народних казок. The qualification work is dedicated to the comprehensive research and solution of the topical issue of the development of communicative skills of older preschoolers in the educational process of modern preschool education, the expediency of using the theatricalization of Ukrainian folk tales for the development of communicative skills as a purpose of pedagogical activity. The peculiarities of the influence of the Ukrainian folk tale on the development of speech and communication abilities, imagination, on the disclosure of the child's inner world are revealed. The essence of the concepts "communicative competence", "communicative knowledge", "communicative abilities" and "communicative skills" was analyzed. Complexes of classes, which form means of theatrical activity based on Ukrainian folk tales, have been developed and experimentally tested.
- ДокументІГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Берестова, А. А.У публікації розглянуто використання ігор-драматизацій, які розвивають вміння дитини співпрацювати у колективі, слухати і чути, обмінюватися інформацією; вчать розпізнавати емоційні переживання і стан оточуючих дітей і дорослих, емпатії; розуміти та висловлювати власні емоції. Таке середовище забезпечує розвиток комунікативної компетентності дошкільників, як мети педагогічної діяльності; дає можливість врахувати вікові особливості дітей; застосувати ефективні шляхи розв’язання дитячих конфліктів та навчання конструктивній взаємодії вихованців. Зазначено, що спілкування є невід’ємною і загальною умовою формування особистості. Саме у спілкуванні відбувається процес соціалізації дитини, здійснюється встановлення контакту із довкіллям через обмін інформацією, сприймання і розуміння намірів та емоцій іншого. The publication considers the use of dramatisation games that develop the child's ability to cooperate in a team, listen and hear, exchange information; teach to recognise emotional experiences and the state of other children and adults, empathy; understand and express their own emotions. Such an environment ensures the development of preschoolers' communicative competence as the goal of pedagogical activity; makes it possible to take into account the age characteristics of children; apply effective ways to resolve children's conflicts and teach constructive interaction of pupils. It is noted that communication is an integral and general condition for personality formation. It is in communication that the child's socialisation process takes place, and contact with the environment is established through the exchange of information, perception and understanding of the intentions and emotions of another.